رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان خبر داد/

ارسال 120 اثر از هرسین به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی استان

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28357|13:27 - 1396/04/03
نسخه چاپی
ارسال 120 اثر از هرسین به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی استان
رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان از ارسال 120 اثر از هرسین به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی و نمایشنامه نویسی استان کرمانشاه خبر داد.

ملکیان رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاز دریافت تعداد ١٢٠ اثر از نویسندگان و شرکت کنندگان در جشنواره استانی داستان نویسی و نمایشنامه نویسی شهرستان هرسین خبر داد .

 

 وی افزود:  فراخوان این جشنواره با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و انجمن داستان نویسی استان در دی ماه سال ١٣٩٥ تهیه و برای شرکت اصحاب قلم در سطح استان به صورت فراگیر و مکتوب به مراکز فرهنگی و هنری استان ارسال گردید که خوشبختانه مورد استقبال خوب عزیزان اهل فضل و دانش و قلم در سطح استان قرار گرفت.

 

 رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هرسین تصریح کرد:  در این راستا تاکنون بیش از ١٢٠ داستان و نمایشنامه با موضوعات متنوعی همچون حقوق شهروندی ، شادی و نشاط،‌محیط زیست ،‌ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ،‌فرهنگ قناعت ،‌ترویج فرهنگ راستگویی ،‌ترویج ارزشهای دینی و مذهبی ،‌ فرهنگ بهداشت و سلامت ،‌ فرهنگ مطالعه و دیگر موضوعات فرهنگی اجتماعی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

 

 

ملکیان ضمن تشکر از حضور و شرکت عزیزان اهل قلم در این جشنواره اظهار داشت: متن های دریافت شده به دبیرخانه جشنواره در اختیار داوران جشنواره برای بررسی و انتخاب آثار ، قرار گرفته است که در تلاش هستیم تا با جذب اعتبارات لازم و پیش بینی شده برای هر چه با شکوهتر اجرایی نمودن جشنواره یاد شده اقدام نماییم.

 

 

وی در پایان اظهار امیدواری کرد:  که در ابتدای مرداد ماه سالجاری نسبت به برگزاری جشنواره داستان و نمایشنامه نویسی شهرستان هرسین در محل سالن فرهنگ و هنر با همکاری هنرمندان عزیز شهرستانی و استانی و حمایت های اداره کل و فرمانداری محترم هرسین اقدام نمایند.