جلسه فرمانده سپاه و.دبیر قرارگاه جوادالائمه سپاه ناحیه هرسین با منتخبین شورای شهر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28315|20:47 - 1396/03/25
نسخه چاپی
جلسه  فرمانده سپاه و.دبیر قرارگاه جوادالائمه سپاه ناحیه هرسین با منتخبین شورای شهر
فرمانده سپاه و.دبیر قرارگاه جوادالائمه سپاه ناحیه هرسین با منتخبین شورای شهر در هرسین دیدار کردند.

به گزارش دیوانگاه، فرمانده سپاه و.دبیر قرارگاه جوادالائمه سپاه ناحیه هرسین با منتخبین شورای شهر در هرسین دیدار کرد.

 

در این جلسه سرهنگ محمدی ضمن تبریک به منتخبین جدید آرا مردم را امانتی بزرگ دانست که مردم یک رسالتی سنگین را بردوش منتخبین گذاشته اند و آن هم تلاش در جهت توسعه و آبادانی شهر و زدودن فقر و محرومیت از چهره محلات فقیر نشین هرسین دانست.

 

وی  رسیدگی به امورات مردم و دوری از حاشیه و گرفتار نشدن به اختلافات و باند بازی را یکی از مهم ترین درخواست های مردم دانست که آرا مردم  را نشانه این موضوع دانست و مردم فهمی و نجیب هرسین به خوبی میدانند که چه کسی کار میکند و چه کسی کار نمیکند .

 

در ادامه مهندس میرزایی از منتخبین شورا ضمن تشکر از سپاه و نقش آفرینی این ارگان انقلابی در تامین امنیت و خدمت رسانی به مردم از عزم جدی شورای جدید در جهت خدمت به مردم و اولویت قرار دادن کار در محله های محروم  خبر داد و از خدمات سپاه در محله ده بالا تقدیر و تشکر نمود .

 

در ادامه اله مرادی عضو منتخب جدید شورای جدید را شورایی همسو  با آرمانهای انقلاب دانست و ازاحتمام جدی همه اعضای شورا برای  استفاده از ظرفیت همه ادارات و سازمانهای شهرستان در جهت توسعه شهر هرسین خبر داد  و  خدمات سپاه در محلات کم برخوردار بویژه ده بالا را قابل ستایش دانست .

 

عسگرپور دیگر عضو  شورای منتخب  ظرفیت و توان سپاه را در تمامی امورات بی نظیر دانست و ابراز امیدواری کرد با توجه به اهداف سپاه و رسیدگی به امورات محرومان و تلاش در جهت محرومیت زدایی و بویژه برخورد با ناهنجاری های جامعه بویژه معزل اعتیاد و برنامه های فرهنگی شهرستان خواستار همکاری و همفکری سپاه در توسعه شهر شد .

 

صفری دیگر منتخب شورا یکی از خصایص شورا و سپاه را مردمی بودن دانست و حضور فعال و بی توقع سپاه را در خدمت رسانی به مردم  صحتی بر مردمی بودن دانست.

 

در پایان منتخبین به همراه  احمدونددبیر قرار گاه جوادالائمه سپاه ناحیه هرسین از روند اجرایی فعالیت های عمرانی فرهنگی خدماتی و درمانی محله ده بالا بازدید نمودند.