فرمانده انتظامي شهرستان خبر داد:

كشف زمين خواري 300 میلیون ريالي در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28310|12:01 - 1396/03/24
نسخه چاپی
كشف زمين خواري 300 میلیون ريالي در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگيري فردي خبر داد که بيش از 680 متر مربع از اراضي ملي را به ارزش بيش از 300 میلیون ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود.

سرهنگ "همتعلی شکری "در گفتگو با دیوانگاه، اظهار داشت: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با تحقيق و بررسي هاي انجام شده مشخص شد زميني به مساحت بيش از 680 متر مربع از اراضي ملي و دولتي به ارزش 300 میلیون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني در بخش مرکزی هرسین مورد تصرف قرار گرفته است.

 

اين مقام انتظامی با اعلام اينكه با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد، تصریح کرد: متهم در بازجویی های پلیس به جرم تصرف غیر قانونی از اراضی ملی اعتراف کرد، لذا در این زمینه پرونده تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ شکری در پایان از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.