دوره آموزش دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه ها در هرسین

سرویس: امر به معروف و نهی از منکرکد خبر: 28297|10:53 - 1396/03/22
نسخه چاپی
دوره آموزش دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه ها در هرسین
با حضور مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه نبی اکرم(ص) دوره آموزش دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه ها در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، با حضورمسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه نبی اکرم(ص)دوره آموزش دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه ها در سپاه ناحیه هرسین برگزار شد.

 

سرهنگ قبادی بصیر در این جلسه با اشاره به اهمیت فریضه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: حضرت علی(ع) میفرماید: امر به معروف و نهی از منکر را رها نکنید، چرا که اگر رها کنید کسانی بر شما مسلط میشوند که بدترین مردم هستند.

 

وی افزود: وظیفه ما گسترش و همگانی کردن امر به معروف و نهی از منکر زبانی است و برای اینکار وظیفه ما تبیین است و بایستی در این راستا کلاس های آموزشی گذاشته شود و از ظرفیت ائمه جمعه در مساجد هم استفاده کنیم.

 

مسئول امر به معروف و نهی از منکر سپاه نبی اکرم(ص) تصریح کرد: متأسفانه در استان کرمانشاه انگار که اصلاً ماه رمضان نیست و حتی یک تذکر زبانی هم به کسی داده نمیشود و امروز متأسفانه میل به امر به معروف و نهی از منکر در بین مسلمانان از بین رفته است.

 

قبادی بصیر در ادامهضمن تشکر از دبیر امر به معروف و نهی از منکر سپاه هرسین اظهار داشت:  در هرسین در بحث مواد مخدر و امر به معروف کارهای خیلی خوبی صورت گرفته که در استان بی نظیر است و این گونه موارد که با کیفیت و منتج به نتیجه شده باید تقویت شود و الگو سازی شود.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد