واگذاري زمين مجتمع فرهنگي هنري شهر هرسين/

حجت الاسلام رحيم جعفري: از مهمترين مشكلات استان كرمانشاه عدم وجود سالنهاي فرهنگي و هنري با كيفيت و مطلوب است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 28276|15:08 - 1396/03/17
نسخه چاپی
 حجت الاسلام رحيم جعفري:  از مهمترين مشكلات استان كرمانشاه عدم وجود سالنهاي فرهنگي و هنري با كيفيت و مطلوب است
صبح امروز طي جلسه اي با حضور فرماندار شهرستان هرسين و مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه آئين واگذاري زمين مجتمع فرهنگي هنري شهر هرسين برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز طي جلسه اي با حضور فرماندار شهرستان هرسين و مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه آئين واگذاري زمين مجتمع فرهنگي هنري شهر هرسين برگزار شد.

 

در اين جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين طي سخناني بر اهتمام ويژه دولت تدبير و اميد در راستاي اجراي منويات و مصوبات سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه تأكيد كرد و اظهار داشت : با توجه به معطلي 6 ساله و مشكلاتي كه در راستاي واگذاري زمين و تخصيص اعتبار پروژه مجتمع فرهنگي هنري شهرهرسين وجود داشت اما با اهتمام ويژه دولت مبني بر اجراي منويات مقام معظم رهبري و توسعه زير ساخت هاي فرهنگي پروژه مذكور با برنامه ريزي مدون و تهيه زمين با كاربري مورد نظر به مرحله واگذاري رسيد.

 

فرماندار هرسين بيان كرد : پروژه مجتمع فرهنگي و هنري شهر هرسين با ظرفيت يك تالار 540 نفره لازمه تقويت و پويايي حوزه فرهنگ و هنر شهر هرسين است كه حداكثر تا يك ماه ديگر آماده كلنگ زني خواهد شد و اعتبار مورد نياز آن از محل سفر مقام معظم رهبري به استان كرمانشاه تأمين خواهد شد.

 

در ادامه حجت الاسلام رحيم جعفري مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه اظهار داشت : احداث مجتمع فرهنگي و هنري شهر هرسين مي تواند در جهت توسعه و گسترش فعاليت هاي فرهنگي و هنري اين شهر نقش مؤثري داشته باشد.

 

مديركل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان كرمانشاه ادامه داد : از مهمترين مشكلات استان كرمانشاه در بحث زيرساختهاي فرهنگي و هنري عدم وجود سالنهاي فرهنگي و هنري با كيفيت مطلوب است ولي الان اين پروژه ها با يك نگاه فني و هنري و كاملاً تخصصي احداث ميشوند .

 

حجت الاسلام جعفري در پايان سخنانش ضمن تشكر از فرماندار و شهردار هرسين مبني بر پيگيري موضوع اختصاص زمين تا مرحله واگذاري آن از احداث اين پروژه در زميني به مساحت 2000 متر مربع با زير بناي 1500 متر مربع و اعتبار 1 ميليارد تومان خبر داد.

 

از ديگر برنامه هاي انجام شده در اين روز افتتاح نمايشگاه كتاب علوم قرآني با بيش از ده هزار جلد كتاب بود.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد