تنها چراغ راهنمای هرسین قرمز نمی شود / راهنمایی و رانندگی شهر را به روش سنتی اداره می کند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28235|12:18 - 1396/03/11
نسخه چاپی
تنها چراغ راهنمای هرسین قرمز نمی شود / راهنمایی و رانندگی شهر را به روش سنتی اداره می کند
اینکه وظیفه نصب، تعمیر، سرویس و نگهداری چراغ راهنمایی و رانندگی بر عهده چه ارگانی است را به دوستان مسئول واگذار می کنیم اما سوال اینجاست که چرا تاکنون برای رفع مشکلات این چراغ راهنمایی اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، در این مدت که چراغ راهنمایی چهارراه انقلاب هرسین خراب شده رانندگان محترم بر اساس میل و یا احترام متقابل و بعضأ با راهنمایی مأموران راهنمایی و رانندگی و به روش سنتی به عبور و مرور در این مسیر در حرکت‌اند و هرلحظه امکان وقوع حوادث خسارت‌بار و ناگوار تصادف را باید در این مسیر اصلی و پرتردد متصور بود.

 

اینکه  وظیفه نصب، تعمیر، سرویس و نگهداری چراغ راهنمایی و رانندگی بر عهده چه ارگانی است را به دوستان مسئول واگذار می کنیم  اما سوال اینجاست که چرا تاکنون برای رفع مشکلات این چراغ راهنمایی اقدامی را صورت نداده‌اند.

در حال حاضر وظیفه چراغ راهنمایی سطح شهر را سربازان وظیفه و کادر انجام می‌دهد که گاها هم با شلوغ شدن بار ترافیکی دیده‌شده که از عهده کار خود هم بر نمی‌آید.

 

يكی از رانندگان تاکسی در گفتگو با دیوانگاه  در اين خصوص اظهار داشت: حدود پنج روز است که چراغ های راهنمایی چهارراه انقلاب هرسین خراب شده و متأسفانه ادارات متولی تا کنون اقدامی برای رفع این مشکل انجام نداده اند.

وی افزود: دو روز اول را که فقط چراغ قرمز علامت می زد دو روز دوم نوبت به چراغ زرد رسید و امروز هم به کلی از کار افتاده است.

 

این راننده تاکسی  تصریح کرد: از ساعت 10 صبح تا2 بعدازظهر  که رفت و آمدها زیاد می شود گاها رفت‌وآمد متوقف‌شده و خيابان قفل می‌شوند و.رانندگان سطح شهر به‌خصوص رانندگان تاکسی های درون شهری از این وضعیت نابسامان گله مندند  و خواستار رسیدگی مسئولان مربوطه به چراغ راهنمایی شهر هرسین هستند.

 

با توجه به اينكه خيابان هاي شهر هرسین كم عرض و عبور و مرور در ساعات پر رفت و آمد احتمال ایجاد مشکلاتی را برای شهروندان در پی دارد لذا تسریع در راه اندازي مجدد تنها چراغ راهنمايي و رانندگي شهر هرسین يك موضوع حياتي و ضروري به نظر می رسد ،

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد