ستاد برداشت غلات و كلزا در شهرستان هرسين برگزار شد/

امیر شاه آبادی: لزوم برنامه ریزی ادارات مرتبط جهت تسریع در امر خرید و پرداخت به موقع وجه گندم

سرویس: اقتصادیکد خبر: 28227|15:58 - 1396/03/09
نسخه چاپی
امیر شاه آبادی: لزوم برنامه ریزی ادارات مرتبط جهت  تسریع در امر خرید و پرداخت به موقع وجه گندم
با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت غلات و كلزا جلسه اي در اين راستا با حضور فرماندار و ديگر اعضاي جلسه در محل فرمانداري شهرستان هرسين برگزار گرديد.

به گزارش دیوانگاه، با توجه به نزدیک شدن زمان برداشت غلات و كلزا جلسه اي در اين راستا  با حضور فرماندار و ديگر اعضاي جلسه در محل فرمانداري شهرستان هرسين برگزار گرديد.

 


 در این جلسه امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين طي سخناني با اشاره به راهبردها و خط مشي هاي دولت در راستاي حمايت از بخش كشاورزي اظهار داشت : نگاه دولت در  مديريت بخش كشاورزي افزايش بهره وري ، كاهش واردات و افزايش صادرات است .

 


وی در اين جلسه بر برنامه ریزی و پیگیری ادارات مرتبط در خصوص تسریع در امور خرید و پرداخت به موقع وجه گندم جهت رضايتمندي کشاورزان تأکید داشت.

 


فرماندار هرسين تصریح کرد : در شهرستان هرسين انواع فرآورده‏ هاي دامي و بیش  از30  نوع  محصول كشاورزي توليد مي‏ شود كه اين ميزان در سال گذشته 259316  تن انواع محصولات كشاورزي كه معادل 7 درصد كل توليدات استان است بوده است و تعدادي از اين محصولات از قبيل پياز، چغندرقند ، ذرت، گندم و جو از نظر كيفي و توليد در واحد سطح، شاخص می ‏باشند .

 


شاه آبادي در ادامه اظهار داشت : پيش بيني ميزان توليد گندم ، جو و كلزا در سالجاري به ترتيب 41320 تن ،8925 تن و593 تن مي باشد كه در 4 مركز خريد در سطح شهرستان جمع آوري مي شود.

 


 فرماندار هرسين همچنين در پايان سخنانش از مسئولین خواست كه در راستاي استاندارد سازي باسكول هاي مراكز خريد گندم ، حذف واسطه ها و جلوگيري از خروج غيرقانوني گندم در شهرستان اقدامات لازم را به عمل آورند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد