دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه:

از اقدام شایسته ستاد حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه قدردانی می کنیم/ با بهره گیری فراجناحی از مدیران برای حل مشکلات کرمانشاه تلاش کنیم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28187|11:27 - 1396/03/06
نسخه چاپی
از اقدام شایسته ستاد حجت الاسلام رئیسی در کرمانشاه قدردانی می کنیم/ با بهره گیری فراجناحی از مدیران برای حل مشکلات کرمانشاه تلاش کنیم
دبیر حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه از رفتار شایسته و بزرگوارانه اعضای ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بعد از انتخابات به نیکی یاد می کنیم.

به گزارشدیوانگاهبه نقل ازمرصاد، مهدی نوروزی رئیس ستاد حامیان مردمی دولت(حمد) و دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه با صدور پیامی از  رفتار شایسته و اعضای ستاد حجت الاسلام رئیسی در استان کرمانشاه بعد از انتخابات تقدیر کرد. در این پیام آمده است:

 

به پیشگاه حضرت باری تعالی سجده شکر میگذاریم و به روان پاک شهیدان و امام شهیدان سلام و درود می‌فرستیم و برای سلامتی وجود با برکت رهبری عزیز جمهوری اسلامی دعا میکنیم و قدردان و سپاسگذار مردم شریف، فهیم و زمان شناس استان کرمانشاه که همراه ملت بزرگ ایران به خلق حماسه جاودان که همانا پیروزی دکتر حسن روحانی بود هستیم.

 

برخود لازم دانستیم از تلاش و زحمات شبانه روزی نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی که امنیت و آرامش را بطور کامل از ابتدای زمان تبلیغات تا پایان انتخابات و برگزاری جشنهای مردمی پیروزی دکتر حسن روحانی رئیس جمهور محبوب را وجهه همت خویش قراردادند تشکر و قدردانی نماییم و همچنین از رفتار شایسته و بزرگوارانه اعضای ستاد حجت الاسلام و المسلمین رئیسی بعد از انتخابات به نیکی یاد می کنیم.

 

هم اکنون زمان آن است که اتحاد و همدلی را برای توسعه استان جایگزین رقابتهای دوران انتخابات کنیم.

 

ضرورت عقب ماندگی استان بویژه موضوع بیکاری ایجاب میکند تمامی دلسوزان استان از نمایندگان محترم مردم استان در مجلس تا مدیران استانی در تمام سطوح، فعالان سیاسی، اقتصادی، احزاب، فرهیختگان، کارآفرینان... دست در دست هم داده منافع استان و مردم عزیز را بر منافع حزبی و جناحی و گروهی و... ترجیح داده با استفاده از نیروهای شایسته فارغ از اصولگرایی و اصلاح طلبی، ان شاء الله با برنامه ریزی و مدیریت جهادی اقدام و عمل را عینیت بخشیده، پیشرفت و توسعه استان را تسهیل و تسریع بخشیم.

 

مهدی نوروزی رئیس ستاد حامیان مردمی دولت(حمد) و دبیر اول حزب کارگزاران سازندگی در استان کرمانشاه