نماینده حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی:

از وزارت نیرو تشکر می کنیم که در ایام انتخابات به فکر اجرای پروژه تصفیه خانه هرسین افتادند!! / از حضور در مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه معذورم

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28077|19:43 - 1396/02/24
نسخه چاپی
از وزارت نیرو تشکر می کنیم که در ایام انتخابات به فکر اجرای پروژه تصفیه خانه هرسین افتادند!! / از حضور در مراسم کلنگ زنی تصفیه خانه معذورم
نماینده حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: بخاطر اینکه این کلنگ زنی بعنوان سوژه تبلیغاتی له یا علیه کاندیدایی مطرح نشود و صرفا اجرای طرح عمرانی باشد و مورد سو استفاده برای تبلیغات قرار نگیرد از حضور در مراسم معذورم.

حسن سلیمانی نماینده حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهضمن اظهار عدم حضور خود در مراسم کلنگ زنی پروژه سیستم تصفیه خانه اضطراری هرسین بیان داشت:  از مسئولان وزارت نیرو که نهایتا با فراز و فرود زیاد باور کردند باید اعتبار تخصیص یافته هزینه شود و اقدامات اجرایی در زمان تبلیغات ریاست جمهوری انجام گیرد تشکر می کنیم.

 

 وی افزود: ضمن تشکر از دعوتی که برای حضور اینجانب بعمل آوردند بخاطر اینکه این کلنگ زنی بعنوان سوژه تبلیغاتی له یا علیه کاندیدایی مطرح نشود و صرفا اجرای طرح عمرانی باشد و مورد سو استفاده برای تبلیغات قرار نگیرد از حضور در مراسم معذورم.

 

نماینده حوزه انتخابیه هرسین صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:  امیدوارم با سرعت و دقت پروژه به نتیجه برسد و مردم شریف شهر هرسین از آب آشامیدنی سالم و تصفیه شده برخوردار شوند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد