رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان خبر داد/

برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در روستای چشمه کبود هرسين

سرویس: اقتصادیکد خبر: 28074|09:27 - 1396/02/24
نسخه چاپی
برگزاری کارگاه آموزشی کسب و کار در روستای چشمه کبود هرسين
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی کسب و کار در روستای چشمه کبود هرسين با همکاری مرکز فنی و حرفه ای شهرستان و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

تیمور اختیاری رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه از برگزاری یک دوره کارگاه آموزشی کسب و کار در روستای چشمه کبود خبر داد.

 

وی در ادامه افزود: در راستای.فرمایشات ارزشمند مقام معظم رهبری مبنی بر تولید و اشتغال و لزوم اهمیت دادن به حرفه آموزی و همچنین وظیفه دو نهاد اصلی در حیطه کار و کار آفرینی یعنی سازمان آموزش فنی و حرفه ای و ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولیان بحث اشتغال کارگاه آموزش مهارتهای کسب و کار و کار آفرینی با همکاری مرکز آموزش فنی و حرفه ای و اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی در روستای چشمه کبود برگزار گردید.

 

رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان هرسین هدف از این دوره ها  را آشنایی روستائیان محترم آشنایی با دوره های آموزشی ، دسترسی آسان به اشتغال و ایجاد انگیزه های اقتصادی و کسب درآمد در بحث مشاغل خانگی دانست و خاطرنشان کرد:  یک دوره آموزشی با حضور تعداد زیادی از بانوان روستای چشمه کبود برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

 

اختیاری در ادامه اظهار داشت:امیدواریم که با همکاری متقابل دو اداره تعاون و کار و رفاه اجتماعی و همچنین مرکز آموزش فنی و حرفه ای بتوانیم کارگاه های کار آفرینی را در سایر مناطق روستایی در بخش‌های مختلف شهرستان هرسين اجرا کنیم.

 


وی افزود:  این مرکز در سالهای گذشته و حال نیز در روستاهای چهر ، سلیمانیه، تمرگ،بلوردي،محمد آباد،محمود آباد،هريل آباد،چشمه کبود،پريوه و... رشته های کشاورزی در زیر شاخه های امور دامی و آبزیان و امور زراعی و باغی،خیاطی،قالیبافی،صنایع دستی و...برگزار کرده است.