فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد/

كشف زمين خواري 600 میلیون ريالي در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 28006|10:57 - 1396/02/11
نسخه چاپی
كشف زمين خواري 600 میلیون ريالي در هرسین
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگيري فردي خبر داد که بيش از هزار و 400 متر مربع از اراضي ملي را به ارزش 600میلیون ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود.

سرهنگ "همتعلی شکری" فرمانده انتظامی شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاهاظهار کرد: در پي ارجاع يک فقره پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از اداره منابع طبیعی شهرستان هرسین به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرايم اقتصادي اين پليس، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وی افزود: با تحقيق و بررسي هاي انجام شده توسط مأموران پرونده، مشخص شد زميني به مساحت بيش از هزار و 400 متر مربع از اراضي ملي و دولتي به ارزش 600 ميليون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني در بخش مرکزی هرسین مورد تصرف قرار گرفته است.

 

اين مقام انتظامی تصریح کرد: بر همین اساس با هماهنگی مقام قضائی نسبت به دستگیری متهم اقدام شد و متهم نیز در بازجویی های پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد، لذا در این زمینه پرونده ای تشکیل و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

 

سرهنگ شکری در پایان از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند.