نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور در گفتگو با دیوانگاه:

نگوییم که ما نمی توانیم و قادر نیستیم و خودباخته نباشیم/ نظر مقام معظم رهبری ایجاد اطمینان برای مردم است

سرویس: سیاسیکد خبر: 28000|09:22 - 1396/02/10
نسخه چاپی
نگوییم که ما نمی توانیم و قادر نیستیم و خودباخته نباشیم/ نظر مقام معظم رهبری ایجاد اطمینان برای مردم است
نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاور گفت: نگوییم که ما نمی توانیم و قادر نیستیم و برای توسعه نیازمند خارج هستیم بلکه متکی بر دانش، راه مردم و و امکانات و هویت خود باشیم این همان خودباوری است و خودباخته نباشیم.

حسن سلیمانی نماینده حوزه انتخابیه هرسین، صحنه و کنگاوردر گفتگوی اختصاصی با دیوانگاهدر خصوص  بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسئولین کشوری و اقشار مختلف مردم که فرمودند: کاندیدها به مردم قول بدهند که نگاهشان به خارج از مرزها نباشد اظهار داشت:منویات رهبری بایستی بر مبنای سیاست های ترسیمی برای نظام در نظر گرفت، ماهیت حقوقی جمهوری اسلامی ایران یک ماهیت نه شرقی و نه غربی است که با ساز و کار کشورهای دیگر متفاوت است و آن ماهیت این است که می گوید اگر میخواهیم کاری انجام دهیم بایستی متکی به ظرفیت داخل باشیم.

 

وی افزود: آنچه که خود داریم و قابلیت انجام خدمت به مردم را دارد باید همان را مبنای توسعه قرار داد نه اینکه مبنای توسعه را بر اساس بر اساس ظرفیت خارج در نظر گرفت، این یعنی نگاه به داخل و عدم نگاه به خارج.

 

نماینده حوزه انتخابیه هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: البته این به معنای حصار کشی و قطع رابطه با جهان نیست، بلکه عوامل توسعه همچون استفاده از راهکار اقتصاد مقاومتی و حفظ احترام و عزت مردم باید مد نظر قرار بگیرد.

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: نگوییم که ما نمی توانیم و قادر نیستیم و برای توسعه نیازمند خارج هستیم بلکه متکی بر دانش، راه مردم و و امکانات و هویت خود باشیم این همان خودباوری است و خودباخته نباشیم.

 

وی افزود: همانطوری که جنگ و انقلاب را ادامه دادیم و پیروز شدیمدر زمینه اقتصاد مقاومتی هم می توانیم و نگوییم بدون پشتوانه خارجی این امکان ندارد.

 

سلیمانی خاطرنشان کرد: نظر مقام معظم رهبری ایجاد اطمینان برای مردم است که کاندیداها قول دهند می توانند اینکار را انجام دهند و این بدان معنی است که این توانایی وجود دارد و باید به آن افتخار کرد.