خبر خوش برای قهرمانان سرخ پوشی که در آسیا ناکامند!

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27958|10:34 - 1396/02/06
نسخه چاپی
تبانی در دیدار الهلال عربستان و الریان قطر در هفته پایانی لیگ قهرمانان آسیا امکان پذیر نیست.
امکان تبانی حریفان عربی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا وجود نداردبه گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛سرخپوشان پایتخت در بازی برابر الهلال عربستان به تساوی بدون گل دست یافتند تا صعودشان به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا با اما و اگر مواجه شود. 
 
تیم الهلال عربستان با تساوی شب گذشته برابر شاگردان برانکو با 9 امتیاز صعودشان به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا را حتمی کردند. 
 
با توجه به اینکه تیم های عربی همواره از یکدیگر حمایت کردند و شائبه تبانی در بازی هایشان وجود داشته است این احتمال وجود دارد که تیم الهلال عربستان که صعودش به مرحله بعدی قطعی شده است با تمام قوا برابر الریان قطر در بازی پایانی خود ظاهر نشود. 
 
البته یکی از ویژگی های لیگ قهرمانان آسیا این است که در چند دوره گذشته برخلاف دوره های بی کیفیت قبلی بازی های هفته پایانی همزمان برگزار می شود و این موضوع باعث می شود که امکان تبانی به پایین ترین حد ممکن خود برسد. 
 
از آن جایی که الهلال عربستان برای صعود به عنوان تیم اول قصد پیروزی یا کسب تساوی برابر الریان قطر را دارد، احتمال تبانی این دو تیم به صفر می رسد. 
 
براین اساس سرخپوشان پایتخت می توانند روز 18 اردیبهشت در تهران با هواداران پرشور خود آزادی را برای الوحده امارات به جهنم تبدیل کنند و با پیروزی در این بازی به مرحله بعد لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند.