رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین خبر داد/

اختصاص 1میلیاردو چهارصد میلیون ریال جهت تعمیرات اساسی وبهسازی مدارس شهری وروستایی در هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27946|11:58 - 1396/02/05
نسخه چاپی
اختصاص 1میلیاردو چهارصد میلیون ریال جهت تعمیرات اساسی وبهسازی مدارس شهری وروستایی در هرسین
رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین از اختصاص 14میلیون ریال جهت تعمیرات اساسی وبهسازی مدارس شهری وروستایی از محل اعتبارات طرح های انجام نشده سال 1395 به این مدیریت خبر داد.

علی الماسی فرد رئیس اداره آموزش و پرورش هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت:  مبلغ 1میلیارد و چهارصد میلیون ریال از محل اعتبارات طرح های انجام نشده سال 1395 سایر نهادها وادارات  ، به تعمیرات اساسی وبهسازی مدارس شهری وروستایی شهرستان هرسین اختصاص یافت.

 

وی ضمن تشکر وقدردانی از حمایت ها ومساعدت فرماندار شهرستان افزود: بدون شک  یکی از دغدغه های  مسئولین نظام ، پائین بودن سطح امنیت اماکن آموزشی  در برخی از مدارس است واین مساله باعث شده است که دولت محترم هرسال مبالغی را در جهت رفع این کاستی ها در نظر بگیرد ولی با توجه به تعداد فراوان مدارس  ، حجم عظیم نیازها  ونیز عدم بودجه کافی ،متاسفانه تاکنون نتوانسته ایم تمام مشکلات ونیازمندی ها را حل نماییم.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین یکی از راه های کمک به این مساله را حمایت مسئولان سایر نهادها دانست وتصریح کرد: خوشبختانه با حمایت ها ومساعدت فرماندار فرهیخته این شهرستان  مبلغ فوق  برای اختصاص به این مدیریت تصویب شده ودر جهت رفع مشکلات ساختمانی مدارس شهری وروستائی هزینه خواهد شد.

 

الماسی فرد در ادامه اظهار داشت: :کل مبلغ اختصاص یافته به تعمیرات اساسی مدارس هرسین در سال 1395 مبلغ 900میلیون ریال بوده است که با اختصاص این اعتبار از سوی فرمانداری،مبلغ مذکور در مجموع به  2میلیارد و سیصد میلیون ریال افزایش پیدا کرده است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش هرسین اظهار امیدواری کرد که با اختصاص کامل این اعتبار ،گام مهمی در جهت تعمیرات اساسی و بهسازی ساختمان مدارسی که در اولویت تعمیرات هستند برداشته شود.