فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

17نفر در هرسین در مرحله بررسی صلاحیت هیئت های اجرایی و نظارت رد شده اند/ افرادی که رد صلاحیت شده اند چهار روز فرصت اعتراض دارند

سرویس: سیاسیکد خبر: 27933|09:23 - 1396/02/03
نسخه چاپی
17نفر در هرسین در مرحله بررسی صلاحیت هیئت های اجرایی و نظارت رد شده اند/ افرادی که رد صلاحیت شده اند چهار روز فرصت اعتراض دارند
فرماندار شهرستان هرسین گفت: با اجرای مفاد قانون انتخابات در مرحله بررسی صلاحیت هیات های اجرایی و نظارت در حوزه شهر هرسین 12 نفر و در حوزه بیستون 5 نفر رد صلاحیت شدند.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص روند تأیید صلاحیت داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان هرسین اظهار داشت: تعداد کل ثبت نام شدگان شوراهای اسلامی شهر هرسین و بیستون در مرحله اولیه 54 نفر بوده است که از این تعداد 20نفر مربوط به بخشبیستون و 34نفر درهرسین ثبت نام شده بودند.

 

وی افزود: با اجرا مفاد قانون انتخابات از این تعداد در مرحله بررسی صلاحیت هیات های اجرایی و نظارت در حوزه شهر هرسین 12 نفر  و در حوزه بیستون 5 نفر رد صلاحیت شدند.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: به استناد تبصره های 1و 2 و 3 ذیل ماده 50 قانون افراد رد صلاحیت شده پس از دریافت نامه علل ردصلاحیت از هیات اجرایی، از تاریخ 2 لغایت 5 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز می تواند اعتراض خود را نسبت به ردصلاحیت  به هیات نظارت استان تقدیم نمایند.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: هیات نظارت استان هم به مدت 10 روز نسبت به بررسی مجدد اعتراضات وارده اقدام نموده و مراتب نتایج حاصله را بعنوان آرا قطعی به هیات های اجرایی برای انتشار آگهی اعلام می نماید.

 

وی افزود: لازم است این نکته را متذکر شویم که در طی فرایند ثبت نام چهار نفر از ادوطلبین انصراف دادند.