آشفته بازار ثبت نام انتخابات شورا در هرسین

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27732|15:37 - 1396/01/16
نسخه چاپی
آشفته بازار ثبت نام انتخابات شورا در هرسین
هنوز دقایقی از اتمام ثبت نام نگذشته بود که لیست نهایی داوطلبان در هرسین در برخی کانالهای تلگرامی شهرستان منتشر شد و این در حالی بود که...

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،//یادداشت//ثبت نام پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در شهرستان هرسین آغاز شد و در نهایت تعداد 418  نفر اعلام حضور و نام نویسی کرده اند که از این تعداد 54نفر شهری و 364نفر روستایی هستند.

 

هنوز دقایقی از اتمام ثبت نام نگذشته بود که لیست نهایی داوطلبان در هرسین در برخی کانالهای تلگرامی شهرستان منتشر شد و این در حالی بود که از همان دقایق اولیه ثبت نام اکثر کاندیدا ها تبلیغات خود را به انحاء مختلف شروع کرده بودند.

 

علی رغم اینکه اخباری از شهرستانهای همجوار در خصوص برخورد قاطع نهاد های نظارتی با اینگونه بی اخلاقی های انتخاباتی به گوش می رسد اما به نظر میرسد دوستان مسئول درهرسین هنوزبرنامه ای برای برخورد با این تخلفات ندارند.

 

از طرفی امروز و در یک روز مانده به آغاز تأیید صلاحیت های چهارگانه داوطلبین شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرسین اسامی سه نفر از انصراف دهنذگان انتخابات شوراها در برخی رسانه ها و کانال های تلگرامی منتشر می شود و این در حالی است که هنوز انصراف هیچ فردی در سامانه انتخاباتی ثبت نشده است.

 

حال سوال اینجاست که در وضعیتی که دغدغه اصلی و انتظار مردم از مسئولین رسیدگی به اینگونه تخلفات است درز اینگونه اخبار از برخی رسانه ها چه توجیهی می تواند داشته باشد؟