عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفتگو با مرصاد:

به دلیل ابهام در هدف سفر وزیر کشور به کرمانشاه او را همراهی نمی کنم/ اینکه نمایندگان از برنامه سفر بی خبرند یعنی هدف رفع مشکلات مردم نیست

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27731|14:32 - 1396/01/16
نسخه چاپی
به دلیل ابهام در هدف سفر وزیر کشور به کرمانشاه او را همراهی نمی کنم/ اینکه نمایندگان از برنامه سفر بی خبرند یعنی هدف رفع مشکلات مردم نیست
نماینده مردم صحنه هرسین و کنگاور گفت: به دلیل مبهم بودن اهداف و برنامه های سفر وزیر کشور به کرمانشاه حاضر به همراهی وی در این برنامه نیستم.

به گزارش دیوانگاه،حسن سلیمانی در گفتگو با خبرنگارمرصاد  با اشاره به سفر غیر مترقبه وزیر کشور به کرمانشاه در آستانه انتخابات گفت: اولا از اینکه آقای رحمانی در آستانه انتخابات بالاخره استان کرمانشاه را قابل دانستند که سری به آن بزنند از ایشان تشکر می کنیم.

 

وی ادامه داد: اما به چند دلیل اعلام می کنم که بنده به عنوان نماینده مردم سه شهرستان در استان کرمانشاه در این سفر آقای وزیر را همراهی نخواهم کرد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: اول اینکه هنوز برای  ما مشخص نیست که برنامه سفر آقای رئیس جمهور به کرمانشاه چیست و اساسا چیزی به ما اعلام نکرده اند.

 

وی تصریح کرد: اگر برنامه اداری، سازمانی و یا انتخاباتی خودشان را دارند که به حوزه نمایندگان مربوط نمی شود. اگر هم برنامه برای مردم و رفع مشکلات آنها برنامه ریزی شده است باید نمایندگان مردم در جریان مفاد آن باشند و چون چیزی از اهداف سفر به ما گفته نمی شود بنابراین می توان نتیجه گرفت که سفر برای بررسی مشکلات مردم میست و حضور نمایندگان مردم هم ضرورتی ندارد.

 

نماینده مردم شهرستانهای صحنه هرسین و کنگاور با اشاره به عدم رعایت هم عرضی در دعوت نمایندگان مجلس گفت: اگر آقای وزیر قصد سفر به کرمانشاه را دارد باید دعوت نامه از طرف خود ایشان به نمایندگان ارسال شود.

 

وی افزود: ضمن احترام به حوزه معاونت سیاسی استانداری کرمانشاه اما دعوت از نمایندگان مجلس برای همراهی با وزیر باید از سوی خود وزارت کشور و یا مدیر ارشد استان با ذکر اهداف و برنامه های سفر انجام شود. لا اقل خود آقای رحمانی فضلی نماینده مجلس بوده و این ساز و کارها را می داند.