مدیر فوریت های پزشکی هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

کتک کاری و شکسته شدن بینی همکار فوریت های پزشکی هرسین در حین انجام مأموریت/ به آمبولانس هم خسارت وارد شده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27721|22:53 - 1396/01/13
نسخه چاپی
کتک کاری و شکسته شدن بینی همکار فوریت های پزشکی هرسین در حین انجام مأموریت/ به آمبولانس هم خسارت وارد شده است
مدیر فوریت های پزشکی هرسین از کتک کاری وشکستن بینی همکار فوریتهای پزشکی شهرستان هرسین وآسیب به آمبولانس در حین ماموریت خبر داد.

محمد بخشی مدیر فوریت های پزشکی شهرستان هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاز کتک کاری وشکستن بینی همکار فوریتهای پزشکی شهرستان هرسین وآسیب به آمبولانس در حین ماموریت خبر داد و اظهار داشت: پس از تماس یکی از بستگان بیمار در ساعت 17و29 تیم اورژانس 115هرسین سریعاً به محل حادثه اعزام می شوند.

 

وی افزود: متاسفانه پرسنل اورژانس در محل با گروهی از بستگان بیمار بیل و چماق به دست روبرو می شوند که بعد از مجروح کردن یکی از تکنسینهای فوریت پزشکی با مشت او را شدیدا از ناحیه سر و صورت مجروح می کنند.

 

مدیر فوریت های پزشکی شهرستان هرسین تصریح کرد: تکنسین دوم که راننده هم بوده با این وجود بیمار را به بیمارستان شهدای هرسین منتقل می کند بطوریکه در بین راه بیمارستان نیز همراهان بیمار با پرسنل ما درگیر می شوند.

 

بخشی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه علی رغم اینکه همکاران فوریتهای پزشکی در طول سال و بلاخص روزهای تعطیل که مردم در حال تفریح هستند  خدمات رسانی می کنند اما جواب زحمات ما باید کتک خوردن باشد.