صعود به جام جهانی رویای ماست

کی روش: باید قطر را با 5 گل شکست می دادیم/ فوساتی به مادر من توهین کرد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27672|11:00 - 1396/01/04
نسخه چاپی
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: با شایستگی قطر را بردیم اما باید 5 گل به این تیم می زدیم.
به گزارشخبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،، کارلوس کی روش در نشست خبری پس از دیدار ایران و قطر اظهار داشت: بازی سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. امروز دیدیم که بازی های مقدماتی جام جهانی در تمام قاره ها چگونه گذشت. خدا را شکر امشب توانستیم با شایستگی برنده شویم. فکر می کنم باید با چهار یا پنج گل برنده می شدیم.
 
وی افزود: بازیکنان قطر جنگجو بودند و به همین دلیل به آن ها تبریک می گویم. از طرفی به بازیکنان ایرانی هم نشان دادند که ما تیم برتر هستیم و در درجه بالایی قرار داریم. به همین دلیل به آن ها هم تبریک می گویم.
 
کی روش درباره جنگ روانی خورخه فوساتی در جریان بازی و کارت هایی که داور به بازیکنان ایران نشان داد، تصریح کرد: هیچ کدام از این رفتارها روی من تاثیر نگذاشت چرا که زمانی که کسی در شان و سطح من نیست، اجازه نمی دهم روی من تاثیر بگذارد. فوساتی و کادرفنی اش رفتارهای شرمانه ای کنار زمین داشتند.
 
وی ادامه داد: فوساتی باید تمرکزش را روی آماده سازی تیمش بگذارد چراکه کشور قطر استحقاق بیشتری از این مربی دارد. متاسفانه کادرفنی قطر به من و خانواده ام توهین کرده و از اسپانیایی بلد نبودن داور هنگ کنگی سوء استفاده کردند. کادر قطر در دقایق پایانی بازی به زبان اسپانیایی به من و خانواده ام توهین کردند. حرکات و اخلاق گریزی آن ها در شان تیم ملی قطر نیست.
 
 کی روش درباره شانس صعود تیم ملی فوتبال ایران به جام جهانی گفت بازیهای این گروه بسیار به هم نزدیک است و همان گونه که ما قطر را شکست دادیم، چین و سوریه هم موفق شدند کره و ازبکستان را شکست دهند. بازیهای فشرده و حساسی را پیش رو داریم. در گروه دوم هم وضعیت به آن شکل است.
 
وی افزود: هرچند اکنون با 14 امتیاز راه بهتری برای صعود داریم اما بازی با چین سخت است. همیشه سعی می کنیم تیم برتر میدان باشیم. آیا این امر مشکلی دارد؟ فوتبال میدان جنگ نیست و  صعود به جام جهانی رویای ماست. برای رسیدن به آن تلاش می کنیم. تیم ملی قطر بازیکنانی مثل پدرو، تاباتا و سپاستین را دارد و فوق العاده است. برای بازیکنان من، بازی کردن جلوی این تیم کار دشوار و چالشی بود که با موفقیت آن را پشت سر گذاشتیم.