فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه:

تعداد 17 نفر در روز اول انتخابات در شهرستان هرسین ثبت نام کرده اند/ مراجعه داوطلبین به دفتر پیشخوان دولت کار ثبت نام را تسهیل می کند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27651|10:35 - 1396/01/01
نسخه چاپی
تعداد 17 نفر در روز اول انتخابات در شهرستان هرسین ثبت نام کرده اند/ مراجعه داوطلبین به دفتر پیشخوان دولت کار ثبت نام را تسهیل می کند
فرماندار شهرستان هرسین گفت: براساس آمار موجود در اولین روز ثبت نام، مجموعا تعداد 17 نفر در شهرستان اقدام به ثبت نام نموده اند.

شاه آبادی فرماندار هرسیندر گفتگو با خبرنگاردیوانگاهضمن تبریک فرا رسیدن سال نو به مردم شهرستان هرسین گزارشی از روند ثبت نام متقاضیان شرکت در انتخابات شورای شهر در هرسین ارائه کرد و اظهار داشت: روز گذشته سی ام اسفند ماه بر اساس روز شمار انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اولین روز ثبت نام داوطلبین بود که براساس تصمیم ستاد انتخابات شهرستان کارشناسان فرمانداری ، بخشداری مرکزی و بخشداری بیستون متصدی ثبت نام اقدام به ثبت نام داوطلبین مراجعه کننده نمودند.

 

وی افزود: براساس دستورالعمل ستاد انتخابات کشور چون فرآیند ثبت نام در محل فرمانداری و بخشداریها طولانی می باشد، داوطلبین می توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان اقدام به پیش ثبت نام نموده و کد رهگیری دریافت نموده و در هنگام مراجعه به فرمانداری یا بخشداری ها اقدام به ثبت نام نهایی در فرصت زمانی کمتری کنند.

 

فرماندار شهرستان هرسین تصریح کرد: براساس آمار موجود در اولین روز ثبت نام، مجموعا تعداد 17 نفر در شهرستان اقدام به ثبت نام نموده اند.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در پایان دو نکته را توصیه می کنم:اول اینکه کلیه عزیزانی که قصد ثبت نام دارند، ثبت نام خود را در روزهای اولیه انجام دهند و از موکول کردن ثبت نام به روزهای پایانی(6 اسفند) خودداری نمایند. و  دوم اینکه بزرگان و دلسوزان شهرستان از ترغیب کلیه افراد توانمند و متخصص در امور عمرانی، اقتصادی، بهداشتی، فرهنگی و اجتماعی برای شرکت در انتخابات دریغ ننمایند.