با حضور مسئولین//

در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد+تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27534|13:37 - 1395/12/08
نسخه چاپی
در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد+تصویر
با حضور امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و مربیان پرورشی در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه، رئیس اداره آموزش و پرورش و مربیان پرورشی در مراسمی هفته علوم تربیتی در هرسین گرامی داشته شد.

 

در ابتدای این مراسم کیهانی معاون پرورشی آموزش و پروش ضمن عرض خیر مقدم و تبریک فرا رسیدن هفته علوم تربیتی طی سخنانی اظهار داشت: علی رغم اینکه در سال های اخیر بحث آموزش سایه افکنده بر علوم پرورشی اما این علوم تربیتی و پرورشی است که استعداد های دانش آموزان را شکوفا می کند.

 

وی افزود:  روحیه اجتماعی و رقابتی که در دانش آموز ایجاد می شود مرهون تلاش های مربیان در عرصه پرورشی است و در واقع این علوم پرورشی است که داشن آموزان را از انزوا خارج می کند.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد:  امروز ما هر چه خاطره داریم از اردوهای پرورشی دوران تحصیل است و این نشانه تأثیرگذاری این علوم است و مدیران ما نباید با توجه بیش از حد به بحث آموزان علوم پرورشی را نادیده بگیرند.

 

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین حسین گنجی از اساتید حوزه علمیه قم با اشاره به اهمیت بحث علوم تربیتی ، پرورش را مقدم بر آموزش دانست و اظهار داشت: انبیا آمده اند تا به بشر سبک زندگی اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و سیاسی و قرآن و حکمت یاد بدهند.

 

ایشان افزودند: آموزش و پروش نیازمند مربی است با کمال تأسف مشاهده می شود که در آموزش و پرورش معلم زیاد داریم ولی مربی کم داریم و البته این موضوع در خصوص حوزه علمیه هم صادق است.

 

این استاد حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: مربی باید خودش رهیافته و آراسته به اخلاق روحانی باشد و مربی که اخلاق دارد به مراتب ارزش آن بیشتر است و این مربی می تواند الگوی خوبی برای دانش آموزان باشد.