شورای مهارت شهرستان هرسین برگزار شد/

امیر شاه آبادی: حدود 70 درصد از جمعیت جویای کار هرسین فاقد مهارت هستند

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27527|08:26 - 1395/12/07
نسخه چاپی
امیر شاه آبادی: حدود 70 درصد از جمعیت جویای کار هرسین فاقد مهارت هستند
با حضور فرماندار , مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه , معاونان و مدیران این مجموعه و جمعی از مسئولین محلی شورای مهارت شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،جلسه شورای مهارت شهرستان هرسین با حضور امیر شاه آبادی فرماندار , داود ناصری امید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه , معاونان و مدیران این مجموعه و جمعی از مسئولین محلی برگزار شد.

 

در این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین طی سخنانی اظهار داشت : همانند دیگر شهرهای استان در شهرستان هرسین نیز بیکاری وجود دارد و بعنوان یک معضل تلقی می شود و افزایش مهارت آموزی در بین افراد جویای کار اشتغال و کارآفرینی را به همراه خواهد داشت.

 

وی افزود : با توجه به واقعیت های موجود و بررسی های صورت گرفته حدود 70 درصد از جمعیت جویای کار ما فاقد مهارت های فنی و حرفه ای هستند و بر این اساس در جلسه امروز بررسی های لازم انجام گرفت و مصوبات خوبی هم داشتیم .

 

فرماندار هرسین در خصوص زمان شروع به فعالیت مرکز آموزش فنی و حرفه ای تکمیل شده خواهران این شهر عنوان کرد : در شهرستان هرسین دو مرکز آموزشی فنی و     حرفه ای برادران  و خواهران وجود دارد که مرکز خواهران با استفاده از اعتبارات مقام معظم رهبری و دولت تدبیر و امید تا پایان سالجاری تجهیز و شروع به فعالیت خواهد نمود.

 

شاه آبادی بیان کرد : در بخش دولتی آموزش فنی و حرفه ای هیچگونه وجهی دریافت نمیشود و در حوزه های اتومکانیک , جوشکاری , کابینت سازی و خیاطی امکانات و مربیان خوبی داریم که می بایست از این ظرفیت نهایت استفاده صورت گیرد .

 

در ادامه داود ناصری امید مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه اظهار داشت : متأسفانه تعداد زیادی از افراد جویای کار فاقد هرگونه مهارت هستند و در جلسات شورای مهارت شهرستان های استان هم راههای ارتقای فرهنگ مهارت آموزی را مورد بحث و بررسی قرار میدهیم .وی در پایان گفت : مراکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان هرسین را با توجه به نیازها تجهیز خواهیم کرد .

    نظر شما

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد