امام جمعه شهرستان هرسین :

متأسفانه اقتصاد مقاومتی به بهانه دلبستن به برجام و نگاه به خارج عملی نشد/ دولت کارنامه خود را در بحث اشتغال، رکود و رفع بیکاری به مردم ارائه کند

سرویس: پیشنهاد سردبیرکد خبر: 27525|15:53 - 1395/12/06
نسخه چاپی
متأسفانه اقتصاد مقاومتی به بهانه دلبستن به برجام و نگاه به خارج عملی نشد/ دولت کارنامه خود را در بحث اشتغال، رکود و رفع بیکاری به مردم ارائه کند
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: متأسفانه اقتصاد مقاومتی به بهانه دلبستن به برجام و نگاه به خارج عملی نشد و بدون تعارف عرض کنیم اقدامی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام روح الله باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور مقام معظم رهبری اظهار داشت: امروز مهمترین و محوری ترین مسئله جهان اسلام همان قبله اول مسلمین است که نزدیک به 70سال است که این قطعه از جهان اسلام مورد تعرض قرار گرفته است.

 

ایشان افزود: تلاش دشمنان و صهیونیسم که از اول تاریخ اسلام تا کنون علیه اسلام کمر همت بسته اند تا حدودی به موفقیت منجر شده است اما تا کشورهای اسلامی و جبهه مقاومت هستند اجازه استمرار این تعرض ها را نخواهند داد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: این روز ها سوالاتی مطرح می شود که این مقاومت هایی که در منطقه صورت می گیرد و هزینه می کنیم چقدر موفق بوده ایم و آیا این ارزش دارد؟

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: باید در پاسخ به این سوالات گفت که بله ارزش دارد و موفق بوده ایم، اگر این مقاومت و ایستادگی و حمایت های بی دریغ جمهوری اسلامی ایران از خط مقاومت نبود امروز این کشورها را نداشتیم و همین اندک معنویتی که در دنیا وجود دارد به برکت همین خط مقاومت است.

 

ایشان با اشاره به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی افزود: ما وظیفه داریم به خصوص آموزش و پرورش که در طراز جمهوری اسلامی باشد، بله ما با آن آرمان ها فاصله داریم ولی آن افقی که آموزش و پرورش ترسیم کرده روشن است و مربیان ما در این زمینه تلاش می کنند.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد :جا دارد از همکاری خوب آموزش و پرورش شهرستان هرسین با حوزه های علمیه تشکر کنیم هر چند که انتظار بیش از این است و امیدواریم که با برنامه ریزی های دقیق تربیت فرزندان مردم را در طراز نظام اسلامی قرار دهند و این مهم نیازمند همکاری خانواده ها می باشد.

 

حجت الاسلام باقری با اشاره به سفر اخیر استاندار کرمانشاه به هرسین اظهار داشت : جا دارد از تلاش های فرماندار هرسین که پیگیر مشکلات شهرستان بودند و در این سفر مشکلات و تذکرات و دغدغه های مردم را خوب بیان کردند تشکر کنیم.

 

ایشان افزود: مسئله مهم در این گونه سفر ها برای مردم اجرا و اقدام عمل است که اگر مسئولی به منطقه ای می آید پس از مدتی مردم خروجی آن را حس کنند ، متأسفانه تا به حال حس نشده است و امیدواریم که این سفر اقدام و عملی در پی داشته باشد.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: کمتر از 25روز تا پایان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل زمان داریم و مسئولین بایستی از صدر تا ذیل بیایند و گزارش دهند که در طول این یکسال چه کرده اند، متأسفانه اقتصاد مقاومتی به بهانه دلبستن با برجام و نگاه به خارج عملی نشد و بدون تعارف عرض کنیم اقدامی صورت نگرفته است.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: اساس مسئولیت بنده و امثال بنده خدمت، خشوع و تواضع در مقابل مردم است، قبول داریم مشکلات زیاد است، اما بلاخره یک وعده هایی به مردم داده ایم و الان چهار سال از این وعده ها می گذرد اما اقدام و عملی دیده نشده است.

 

ایشان در پایان افزود: گذشتگان را مقصر دانستن، فرافکنی و فرار به جلو کردن اشتباه است، دولت قبل هم مشکلاتی داشت و ما نمی گوییم مشکلی نداشته است اما این دولت هم پس از چهار سال بیاید و گزارش دهد با فرافکنی و فرار به جلو مشکلات حل نمی شود دولت کارنامه خود را در بحث اشتغال، رکود و رفع بیکاری به مردم ارائه کند.