فرمانده انتظامي شهرستان هرسین :

مصالحه 70 درصدي پرونده‌هاي ارجاعي به مراکز مشاوره پليس هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27513|08:10 - 1395/12/03
نسخه چاپی
مصالحه 70 درصدي پرونده‌هاي ارجاعي به مراکز مشاوره پليس هرسین
فرمانده انتظامي شهرستان هرسین از مصالحه 70 درصدي پرونده‌هاي ارجاعي به مراکز مشاوره پليس در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "همتعلی شکری" فرمانده انتظامي شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه، با اشاره به نقش مشاوران و مددکاران اجتماعي کلانتري‌ها در پيشگيري اجتماعي از وقوع جرم، بيان داشت: مراکز مشاوره پليس، نقش بسزائي در کاهش مراجعات قضائي يه کلانتري ها و دادسراها دارند.

 

وي با اشاره به اقدامات تخصصي دايره هاي مشاوره و مددکاري اجتماعي کلانتري هاي شهرستان در حل و فصل مشکلات شهروندان در موضوعات خانوادگي، نزاع و درگيري، تاکيد کرد: عملکرد مراکز مشاوره پليس، نقش موثري در کاهش پرونده هاي قضائي و پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي دارد.

 

فرمانده انتظامي شهرستان هرسین با اشاره به ارجاع 498 پرونده از ابتداي سال جاري به دواير مشاوره و مددکاري اجتماعي کلانتري هاي شهرستان، از مصالحه 70 درصدي پرونده هاي ارجاعي به اين دواير خبر دادو گفت بیشترین فراوانی منجر به صلح و سازش مربوط به نزاع و درگیری و اختلافات خانوادگی می باشد.

 

سرهنگ شکری آماري از اقدامات و عملکرد دواير مشاوره انتظامي شهرستان ارائه و تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از 215 شهروند براي دريافت خدمات مشاوره اي به اين دواير مراجعه کرده و از ارائه خدمات تخصصي مشاوره اي با موضوعات مشاوره خانوادگي و مشاوره انتظامي به صورت حضوري بهره‌مند شده‌اند.

 

وی افزود: واحدهاي مشاوره كلانتري‌ها و روساي کلانتري، پاسگاه‌ها و پليس‌هاي تخصصي به طور روزانه پاسخگوي سؤالات و مشكلات شهروندان در حوزه آسيب‌هاي اجتماعي هستند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد