شهردار هرسین :

در خصوص پارک شهر فقط یک موافقنامه به امضاء رسیده است/ پرداخت حقوق کارکنان شرکتی شهرداری به روز است

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27467|14:19 - 1395/11/28
نسخه چاپی
در خصوص پارک شهر فقط یک موافقنامه به امضاء رسیده است/ پرداخت حقوق کارکنان شرکتی شهرداری به روز است
شهردار هرسین در خصوص اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری گفت: در حال حاضر فقط موافقت نامه ای در خصوص جذب اعتبارات صورت گرفته است که در این رابطه 3و نیم میلیارد تومان اختصاص داده شده و حدود یک و نیم میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی است که در صدد جذب سریعتر آن هستیم.

محمد کرم شیخی شهردار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص اقدامات عمرانی و خدماتی شهرداری اظهار داشت: با وجود بارندگی های اخیر که مدتی برخی فعالیت ها را در سطح شهرستان متوقف کرد در حال حاضر اقداماتی در خصوص بهسازی معابر و جدول کاری کمربندی جنوبی شهرستان در دست انجام است.

 

وی افزود: طبق دستورالعمل های ارسال شده و علی رغم پیش رو داشتن ایام عید نوروز برنامه هایی همچون بازسازی المان ها و زیبا سازی شهر، نصب و رنگ آمیزی جداول، بحث سفره هفت سین و همچنین برنامه هایی در خصوص معرفی هرسین در دست اقدام داریم.

 

شهردار هرسین در خصوص وضعیت پارک شهر  و سراب هرسین خاطرنشان کرد: در حال حاضر فقط موافقت نامه ای در خصوص جذب اعتبارات صورت گرفته است که در این رابطه 3و نیم میلیارد تومان اختصاص داده شده و حدود یک و نیم میلیارد تومان آن از اعتبارات استانی است که در صدد جذب سریعتر آن هستیم.

 

شیخی در ادامه اظهار داشت: متأسفانه برخی از درختان سراب هرسین بر اثر تخریب های صورت گرفته در حال افتادن هستند که این موضوع را با کانون کارشناسان استان در جریان گذاشته ایم و قرار شده که چند نفر برای تعیین تکلیف این درختان بفرستند.

 

وی افزود: حقوق کارکنان شرکتی شهرداری به روز است و تا بهمن ماه پرداخت شده است و در تلاشیم که بتوانیم با کمک درآمدهای جاری شهرداری حقوق اسفند ماه و عیدی کارگران را پرداخت کنیم.

 

شهردار هرسین در خصوص پرونده قطع درختان پارک شهر و سراب هرسین تصریح کرد: این پرونده در دادگستری مفتوح است ولی هنوز حکمی در این خصوص صادر نشده است.

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد