فرمانده انتظامی شهرستان هرسین :

کلاهبردار یک میلیارد ریالی در هرسین دستگیر شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27461|13:21 - 1395/11/27
نسخه چاپی
کلاهبردار یک میلیارد ریالی در هرسین دستگیر شد
فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که یک قطعه زمین موروثی به ارزش یک میلیارد ریال را بدون اطلاع وراث به فروش رسانده بود.

سرهنگ "همتعلی شکری" فرمانده انتظامی هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: در پي مراجعه يکي از شهروندان بیستونی مبنی بر اینکه برادر وی یک قطعه زمین موروثی را بدون اطلاع دیگر وراث به مبلغ یک میلیارد ریال به فروش رسانده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

 

وي افزود: مأموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات محلی و کار اطلاعاتی محل اختفای متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر کردند.

 

اين مقام انتظامي در ادامه اظهار داشت: متهم در ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد ولی با مشاهده ادله و مستندات موجود به جرم خود اعتراف و عنوان کرد که با جلب اعتماد یگر وراث مقداری از زمین موروثی را به مبلغ یک میلیارد ریال به شخصی با هویت معلوم به فروش رسانده است.

 

سرهنگ شکری در پايان با اشاره به اینکه متهم به مراجع قضائی معرفی شده است، خاطر نشان کرد: متأسفانه طمع بدست آوردن مال دنیا، مشکلاتی را در بین خانواده ها ایجاد می کند که شاید هیچگاه جبران نشود

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد