نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزار شد

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27433|09:31 - 1395/11/21
نسخه چاپی
نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزار شد
با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای کارگروها نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،با حضور امام جمعه، فرمانده سپاه ناحیه، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و اعضای کارگروها نشست مجمع عالی بسیج شهرستان هرسین برگزار شد.

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام باقری ضمن تبریک ایام دهه فجر و تشکر از برگزار کنندگان مراسم مجمع عالی بسیج شهرستان و کارگروه های آن را ظرفیتی مناسب برای حل مشکلات مشکلات شهرستان عنوان کرد.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در ادامه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این مجمع  در یکسال گذشته اظهار داشت: این مجمع دو دستورالعمل را در دستور کار خود قرار داد که  بحث اول بیکاری و دوم اعتیاد است و این دو معضلی است که در بدنه جامعه نفوذ کرده است.

 

وی افزود: در بحث اشتغال تا کنون بسیج سازندگی سپاه ناحیه هرسین 820میلیون تسهیلات در قالب طرح های اقتصاد مقاومتی به مردم ارائه کرده است که حدود 53نفر به صورت مستقیم اشتقالزایی داشته است.

 

فرمانده سپاه ناحیه هرسین خاطرنشان کرد: سعی شده در این جلسات که هر 45روز یکبار برگزار می شود معضلات و مشکلات شهرستان تا سرحد ممکن مورد بررسی قرار گیرد.

 

حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم به اهمیت حضور سپاه در عرصه های اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: هر جایی که دولت نتواند کاری اقتصادی انجام دهد کسی به غیر از سپاه صلاحیت آنرا ندارد که در این عرصه وارد شود، یک روز حضور در جبهه های جنگ بود و امروز حضور سپاه در جبهه اقتصادی است.

 

وی افزود: متأسفانه امروز گرفتار یک فضای سیاسی گروه گرایی شده ایم که برخی ها رشد سیاسی را به جای اثبات قابلیت سیاسی خود در آسیب آفرینی برای نظام می بینند.

 

نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز ما در عرصه های مختلف همچون هوا فضا و موشکی به جوانان خود متکی هستیم و هر چه داریم از این یک اصل قانون اساسی یعنی وظیفه سپاه در قبال حفظ نظام است و باید قدردان این موضوع باشیم.

 

در پایان این جلسه انتخابات سالانه رئیس مجمع برگزار شد که در پایان حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان به عنوان رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان انتخاب شد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد