عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس :

به عنوان یک اصولگرا معتقدیم که دولت باید کوچک شود اما نه با حراج و خیانت/ سیاست های امروز خصوصی سازی مأموریتش به حراج گذاشتن سرمایه های ممکن برای باند خود است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 27432|09:00 - 1395/11/21
نسخه چاپی
به عنوان یک اصولگرا معتقدیم که دولت باید کوچک شود اما نه با حراج و خیانت/ سیاست های امروز خصوصی سازی مأموریتش به حراج گذاشتن سرمایه های ممکن برای باند خود است
عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در دیدار جمعی از کارکنان پالایشگاه استان کرمانشاه گفت: بنده بلاصاله سیاست های سازمان خصوصی سازی را قبول ندارم، سیاست های امروز خصوصی سازی مأموریتش به حراج گذاشتن سرمایه های ممکن برای باند خود است و ما به این نحوه عملکرد معترضیم.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حسن سلیمانی نماینده مردم هرسین ،صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس در دیدار جمعی از کارکنان شرکت پالایشگاه استان کرمانشاه که خواستار پیگیری وضعیت فروش این شرکت شده بودند اظهار داشت: علت اینکه بنده در جلسات بررسی این موضوع حضور نداشتیم به این دلیل بود که زمان بندی برای ما اهمیت دارد و اینکه طرف بیاید و همان روز برگزاری جلسه تماس بگیرد و خواستار حضور بنده در جلسه بشود به دلیل مشکل وقت مقدور نیوده و موضوع دیگری در میان نبوده است.

 

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که ما هنوز یاد نگرفته ایم دیگران را بنا به موقعیت آنها تحلیل کنیم واقعیت این است که ما هم درگیر حوزه انتخابیه خود هستیم.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس خاطرنشان کرد: ما به اصل 44قانون اساسی معتقد هستیم و در این خصوص یک اعتقاد اصولی و یک روش و طریق وجود دارد و به عنوان یک اصولگرا معتقدیم که دولت باید کوچک شود اما نه با حراج و خیانت،

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: بنده بلاصاله سیاست های سازمان خصوصی سازی را قبول ندارم، سیاست های امروز خصوصی سازی مأموریتش به حراج گذاشتن سرمایه های ممکن برای باند خود است و ما به این نحوه عملکرد معترضیم.

 

وی افزود: ادعای ما درست فروختن است و ما معتقدیم این نحوه فروش غلط است و در این بین دو موضوع وجود دارد اول اینکه یک روش برای فروش ارائه دهیم و دوم اینکه ببینیم که چطور می شود این قرار داد را باطل کرد.

 

عضو کمیسیون تلفیق بودجه مجلس تصریح کرد خواهش ما از کارکنان پالایشگاه کرمانشاه عمل کردن و ارائه راهکار است، ما لیست قیمت گذاری وسایل را گرفته ایم و معتقدیم که با همین قیمت گذاری به کارگران و تعاونی پالایشگاه واگذار شود و اگر این راهکار هم مورد موافقت قرار نگرفت باید راهی برای ایطال آن پیدا کنیم.

 

سلیمانی در پایان افزود: بنده هیچ وقت شخصیت حقوقی خود را فدای جمع نکرده ام ولی حتماً بدون هیچ وابستگی از حق مردم دفاع می کنم.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد