فرماندار هرسین در گفتگو با دیوانگاه :

بازدید استاندار و رئیس کل بانک مرکزی از کارخانه کرب ناز و پتروشیمی/نتیجه بازدید تلاش در جهت جذب و گشایش اعتباری بوده است

سرویس: اقتصادیکد خبر: 27427|08:04 - 1395/11/20
نسخه چاپی
بازدید استاندار و رئیس کل بانک مرکزی از کارخانه کرب ناز و پتروشیمی/نتیجه بازدید تلاش در جهت جذب و گشایش اعتباری بوده است
فرماندار هرسین در خصوص سفر رئیس کل بانک مرکزی به شهرستان گفت: نتیجه بازدید استاندار و رئیس کل بانک مرکزی از کارخانه کرب ناز و پتروشیمی تلاش در جهت جذب و گشایش اعتباری بوده است.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسیندر گفتگو با دیوانگاهدر خصوص بازدید رئیس کل بانک مرکزی از کارخانه کرب ناز و پتروشیمی شهرستان اظهار داشت: براساس پیگیری های چند ماه گذشته فرمانداری درخصوص لزوم توسعه و نوسازی کارخانه کرپ ناز بعنوان تنها واحد نساجی استان و ضرورت حفظ و ارتقاء اشتغال تعداد دویست نفر از کارگران آن، جلسات و مکاتبات مکرر و متعددی با حضور مسوولان استان و کشوری(بانک ملت) برگزار شد.

 

وی افزود: نتیجه این مباحث کارشناسی این شد که برای توسعه و نوسازی کارخانه مبلغ سیصد میلیارد ریال اعتبار نیاز هست که شرکت بهساز مشارکتهای بانک ملت بعنوان مالک کارخانه شرط نوسازی را کمک بلاعوض پنجاه درصدی را مطرح کردند که استاندار محترم به منظور تحقق آن ضمن چند دیدار با آقای مهندس اخلاقی مدیرعامل مخترم بانک ملت کشور، دو نامه مهم را به آقای دکتر نوبخت معاون محترم رییس جمهور نوشتند.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: همچنین به منظور اخذ مجوز بانک مرکزی مبنی بر کمک مالی اعتباری و صدور مجوز امکان ادامه فعالیت تولیدی بانک ملت استاندار کرمانشاه از آقای دکتر سیف رئیس کل بانک مرکزی دعوت کردند تا در این خصوص گشایشی بعمل آورند

 

 در نهایت مقرر شد طرح توسعه و نوسازی کارخانه تهیه و جهت مساعدت برای دکتر سیف ارسال شود.

 

در ادامه  پتروشیمی کرمانشاه مورد بازدید قرار گرفت که در نتیجه پیگیری طرح توسعه پتروشمی، فاز دو این مجتمع صنعتی در حال انجام است و بیش از بیست و پنج درصد رشد داشته است.

 

 ادامه این توسعه نیاز مند گشایش های اعتباری ارزی و ریالی است که این امر طی ماه های اخیر باعث کاهش سطح اجرای پروژه شده است.

 

 لذا با درخواست دکتر رازانی استاندار کرمانشاه و بمنظور جلب کمک رییس کل محترم بانک مرکزی برای گشایش اعتباری از ایشان دعوت شد و از نزدیک در جریان اجرای پروژه قرار گرفت.