در روز اولین روز از دهه مبارک فجر صورت گرفت/

از دیدار با امام جمعه شهرستان تا نواختن زنگ انقلاب در مدارس و افتتاح نمایشگاه آثار هنری در هرسین

سرویس: فرهنگیکد خبر: 27365|12:30 - 1395/11/12
نسخه چاپی
از دیدار با امام جمعه شهرستان تا نواختن زنگ انقلاب در مدارس و افتتاح نمایشگاه آثار هنری در هرسین
صبح امروز و در اولین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی با حضور مسئولین شهرستان هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، صبح امروز و در اولین روز از دهه مبارک فجر برنامه های متنوعی از جمله دیدار با امام جمعه شهرستان، به صدا در آمدن زنگ انقلاب و افتتاح نمایشگاه آثار هنری با حضور مسئولین شهرستان هرسین انجام شد.

 

حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در دیدار با مسئولین و اقشار مختلف مردم شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر اظهار داشت: تقریباً چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و علی رغم فراز و نشیب ها و و شیطنت هایی که علیه نظام اسلامی وجود دارد انقلاب اسلامی با اقتدار به راه خود ادامه می دهد.

 

وی افزود: از زمان غیبت تا به حال حدود 1200سال می گذرد و تمام این مدت یکطرف و چهار دهه پیروزی انقلاب یکطرف چرا که پیشرفت و عظمت و اقتدار اسلام در این چهار دهه بیشتر است و این اهمیت کار امام خمینی(ره) را می رساند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد:  انقلاب ما انقلاب دینی و اخلاقی بود و این تدین حکومتی و اجتماعی است نه دین فردی، دین اسلام اگر فردی بود که پیغمبر اسلام(ص) این همه برای ترویج دین تلاش نمی کرد.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: بابد دید که امروز به آنچیزی که میخواهیم رسیده ایم یا نه، و مردم و جوانان ما آن تدین را دارند؟ برخی ها می گوبند اینطور نیست ، اما باید گفت که اگر تدین و اقتدار مردم را  با قبل مقایسه کنید این تفاوت را خواهید دید.

 

وی افزود: مردم ایران در این انقلاب ثابت کردند که ولایتمدار هستند و 9دی را تربیت شدگان انقلاب به وجود آوردند، امروز در مقابل امریکا و کفر ایستادن تدین است.

 

امام جمعه شهرستان تصریح کرد: امنیتی که امروز داریم قابل شکرگزاری است و جا دارد در این ایام یاد و خاطره شهدای انقلاب ، امام شهدا و همچنین شهدای آتشنشان را که یک بار دیگر ایثار را به نمایش گذاشتند گرامی بداریم.

 

در ابتدای این جلسه امیر شاه آبادی فرماندار هرسین طی سخنانی اظهار داشت: همه کسانی که هم  سن و سال ما هستند از نسل انقلاب هستند و خوب می دانند که هر آنچه امروز داریم از برکات انقلاب است.

 

وی افزود: تمام هنر امام خمینی(ره) برگرفته از اسلام ناب محمدی(ص) بود و در اوایل دهه چهل علی رغم اینکه کوچکترین پشتیبانی از ایشان صورت نمی گرفت با اتکا به اسلام ناب محمدی و توکل بر خدا و کلمه وحدت مبارزات را شروع کرد و تمام مشکلات مسیر را به جان خرید بدون اینکه کوچکترین ترسی به خود راه دهد.

 

فرماندار هرسین تصریح کرد: در ادامه انقلاب رحلت امام(ره) و جانشینی مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای را داریم که دوران پر فراز و نشیب انقلاب و جنگ تحمیلی و پس از آن را به خوبی مدیریرت کردند و امروز هم با رهبری داعیانه معظم له توانسته ایم از مسیرهای سخت به سلامت عبور کنیم.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: امروز هم به نام انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، ولایت فقیه و رهبری نامگذاری شده است و به همین خاطر خدمت نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان رسیده ایم تا بار دیگر با آرمان های انقلاب و امام راحل پیمانی مجدد ببندیم و بگوییم ما همچنان قدردان این میراث هستیم.

 

در ادامه نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان شهید مطهری و و همزمان در سایر مدارس و همچنین افتتاح نمایشگاه آثار هنری در اداره ارشاد اسلامی هرسین از دیگر برنامه های امروز بود که با حضور مسئولین شهرستان صورت گرفت.