کشف زمين خواري 750 ميليون ريالي در شهرستان هرسين

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27290|12:23 - 1395/11/02
نسخه چاپی
کشف زمين خواري 750 ميليون ريالي در شهرستان هرسين
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين از دستگيري متهمي خبر داد که بيش از هزار و 600 متر مربع از اراضي ملي را به ارزشي بالغ بر 750 ميليون ريال به صورت غير قانوني تصرف کرده بود

 سرهنگ " همتعلي شکري" فرمانده انتظامي شهرستان هرسيندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: در پي ارجاع يک مورد پرونده با موضوع تصرف غير قانوني اراضي ملي از منابع طبيعي شهرستان هرسين به پليس آگاهي، ماموران اداره مبارزه با جرائم اقتصادي اين پليس، پيگيري موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

 

وي افزود: با تحقيقات و بررسي هاي انجام شده توسط مأموران پرونده، مشخص شد زميني به مساحت بيش از هزار و 600 متر مربع از اراضي ملي و دولتي به ارزشي بالغ بر 750 ميليون ريال توسط فردي به صورت غير قانوني تصرف شده است.

 

اين مقام انتظامي با اعلام اينكه سند اين زمين از سوي اداره منابع طبيعي ارائه شده است، خاطر نشان كرد: در اين راستا پرونده اي تشكيل و متهم جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد.

 

سرهنگ شکري در پايان از عموم شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي توسط افراد سودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110 گزارش دهند