امیر شاه آبادی در گفتگو با دیوانگاه:

در آینده نزدیک شاهد نصب و راه اندازی سیستم تصفیه خانه جدید هرسین هستیم

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27228|16:43 - 1395/10/30
نسخه چاپی
در آینده نزدیک شاهد نصب و راه اندازی سیستم تصفیه خانه جدید هرسین هستیم
فرماندار هرسین در خصوص آخرین وضعیت نصب سیستم تصفیه خانه هرسین گفت:در آینده نزدیک شاهد نصب و راه اندازی سیستم تصفیه خانه جدید در هرسین هستیم.

امیر شاه آبادی فرماندار هرسین در خصوص آخرین وضعیت نصب سیستم تصفیه خانه هرسیندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهاظهار داشت: متأسفانه اولین موضوعی که در بدو ورود به شهرستان مورد پیگیری قرار گرفت بحث آب شرب هرسین بود و از طرفی خدا را شاکریم که مدیرعامل جدید آب شهری استان آقای تخت شاهی فردی مجرب است.

 

وی افزود: تأمین آب سالم برای مردم یک اولویت است، بنابراین با پیگیری های صورت گرفته در ابتدای ورود به شهرستان متوجه شدیم که حتی مطالعاتی که قبلاً صورت گرفته بود مصوب استانی نشده بود و این به این معنی بود که تا شهریور ماه فرصت را از دست داده بودیم.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: با حضور مدیر عامل جدید آب شهری استان تمام مصوبات در کوتاهترین مدت در سطح کشور مصوب شد و طرح الگوی آب هرسین در چهار استان مورد بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدند که تصفیه خانه هرسین باید به صورت غیر متعارف باشد.

 

شاه آبادی در ادامه اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان کرمانشاه 4میلیارد و نیم برای این طرح بودجه در نظر گرفته شده بود که با پیگیری های مستمر نماینده شهرستان و مدیر آب شهری استان این مبلغ به 7میلیارد تومان افزایش یافت.

 

وی افزود: در ادامه سه دوره فراخوان داده شد و در نهایت با مشخص شدن پیمانکار مقرر شد چهار مخزن تصفیه 50لیتر بر ثانیه به کارخانه سازنده در یزد سفارش داده شود و قول مساعد دادند که پیمانکاری مجرب برای اجرای آن درنظر گرفته شود که هر چه سربعتر کار را به انجام برساند.

 

فرماندار هرسین در پایان اظهار امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد نصب و راه اندازی سیستم تصفیه خانه جدید در هرسین باشیم که البته به دلیل غیر متعارف بودن سیستم و نداشتن ساخت و ساز زمان کمتری برای نصب آن صرف می شود.