نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27220|16:50 - 1395/10/27
نسخه چاپی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت:تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید
صبح امروز در دفتر امام جمعه شهرستان هرسین روحانیون و طلاب برادر و خواهر حوزه های علمیه شهرستان با آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حضرت آیت الله مصطفی علماء در جمع طلاب مدارس علوم دینی خواهران و برادران شهرستان هرسین تاکید کرد:هر خطیب و مبلغی اول باید به فکر اصلاح و تربیت خود باشد بعد دیگران را موعظه کند و تا خود عامل به حرفی که می زند نباشد سخنش تاثیری ندارد.

 

وی با بیان اینکه خداوند به حضرت موسی(ع) می فرماید که ای موسی زبانت را پشت قلبت قرار بده افزود:کلام انسان ارزشمند است و باید منشاء اثر باشد خصوصا برای ما طلبه ها که وظیفه خطیری در ابلاغ مسائل دینی به مردم را داریم.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد:ذکر الهی بسیار مهم است و انسان باید همواره با تمام وجود بیاد خداوند باشد تا از گزند وسوسه های شیطانی در امان بماند که اگر ذهن انسان با یاد خداوند گره بخورد فضای روحی و زندگی اش معنوی و خدایی می گردد.

 

آیت الله مصطفی علماء در ادامه اظهار داشت: باید قدر وقت و عمر خود را بدانید و همواره در راه تحصیل و تهذیب نفس تلاش و کوشش کنید.

 

وی افزود:تمام دستورات دینی برای این است که انسان سالم بماند و وجود خود را حفظ نماید.

 

 

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان ضمن عرض خیر مقدم و تشکر از حضور نماینده ولی فقیه در استان گزارشی از عملکرد حوزه های علمیه شهرستان ارائه کرد.