نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس:

اعتبارات پرداخت شده به کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور شفاف شود/ مشخصا بگویند چند شغل ایجاد شده است

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27219|16:38 - 1395/10/27
نسخه چاپی
اعتبارات پرداخت شده به کرمانشاه از محل سفر رئیس جمهور شفاف شود/ مشخصا بگویند چند شغل ایجاد شده است
نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس گفت: انتظار ما این است که استاندار کرمانشاه مشخص کند که از آن چیزی که دولت به عنوان تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی در سفر ریاست جمهوری تصویب شده چقدر تاکنون پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حسن سلیمانی در خصوص نتایج سفر استانی هیئت دولت به استان کرمانشاه، اظهار داشت: انتظار ما این است که استاندار کرمانشاه مشخص کند که از آن چیزی که دولت به عنوان تسهیلات و اعتبارات اشتغالزایی در سفر ریاست جمهوری تصویب شده چقدر تاکنون پرداخت شده است.

 

 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: باید مشخص شود که این اعتبارات تا چه میزانی به اشتغالزایی منجر شده و سهم شهرستان های حوزه انتخابیه من چه مقداری می باشد.

 

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان دولتی در استان کرمانشاه روشن و شفاف بگویند که چه مقداری اشتغال در کنگاور، صحنه، هرسین، بیستون و دینور ایجاد شده  است.

 

 

سلیمانی با بیان اینکه جزئیات این موضوع باید مشخص شود، متذکر شد: باید بدانیم که در چه طرح هایی این اشتغالزایی انجام شده و وضعیت آن‌ها به چه ترتیب است، همچنین مشخص کنند که موسس و عامل این اشتغالزایی‌ها چه کسانی هستند تا ما نیز بدانیم که در چه قسمتی اقدامات عملی انجام می‌شود.

 

 

نماینده مردم کنگاور، صحنه و هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: لازم است برای نماینده مردم این موضوع مشخص شود تا امید و اطمینانی بین مردم ایجاد شود، زیرا مردم از نمایندگان خود در این زمینه سوال می کنند و لازم است که نماینده مردم اطلاع کافی از این موضوع داشته باشد.