فرمانده انتظامی هرسین خبر داد:

کاهش 36 درصدي وقوع سرقت در شهرستان هرسين

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27218|10:04 - 1395/10/27
نسخه چاپی
کاهش 36 درصدي وقوع سرقت در شهرستان هرسين
فرمانده انتظامي شهرستان هرسين گفت: وقوع سرقت در دي ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ "همتعلي شکري" فرمانده انتظامي شهرستان هرسيندر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهبيان داشت: با تلاش هاي شبانه روزي ماموران در سطح کلانتري ها و پاسگاه ها، تقويت گشت‌هاي انتظامي در مناطق جرم خيز و کنترل سارقان سابقه دار وقوع سرقت طي دي ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 36 درصد کاهش داشته است.


وي افزود: با تلاش هاي انجام گرفته و ارائه هشدارهاي پليسي در سطح شهرستان، در مدت مذکور سرقت موتورسيکلت به ميزان 75 درصد، سرقت منزل 33 درصد و ساير سرقت ها 50 درصد کاهش يافت.


فرمانده انتظامي شهرستان هرسين در ادامه گفت: عمده مشکلات که براي شهروندان در بحث اجتماعي و امنيتي رخ مي دهد ناشي از عدم آگاهي نسبت به مسائل روز جامعه است، از اين رو اطلاع رساني و آگاهي بخشي مستمر در حوزه اجتماعي و توصيه ها پليسي به خصوص از طريق رسانه هاي جمعي براي ارتقاي سطح آموزش جامعه و کاهش جرايم نقش موثري دارد.


سرهنگ شکري در پايان ضمن قدرداني از تعامل و همکاري خوب مردم با پليس در اجراي مستمر و منظم طرح هاي پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز و برقراري نظم و امنيت، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه بي نظمي و اختلال در نظم عمومي از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع رساني کنند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.