مدیر کمیته امداد شهرستان هرسین :

اعزام 80 مددجوی کمیته امداد هرسین به اردوی زیارتی مشهد مقدس

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27215|15:54 - 1395/10/26
نسخه چاپی
اعزام 80 مددجوی کمیته امداد هرسین به اردوی زیارتی مشهد مقدس
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان از اعزام 80 مددجوی کمیته امدادهرسین به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

وحید ارم آبادی  مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستاندر گفتگو با دیوانگاهاز اعزام 80 مددجوی کمیته امدادهرسین  به اردوی زیارتی مشهد مقدس خبر داد.

 

وی افزود: از ابتدای امسال نیز 120 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به اردوی مشهد مقدس و 59 نفر به کربلای معلی با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال از محل کمک های دولتی و خیران اعزام شده اند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاطرنشان کرد: یکی از فعالیت های کمیته امداد در حوزه فرهنگی برگزاری اردوهای زیارتی است و به همین منظور تا کنون 120 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد هرسین  در قالب اردوی خانوادگی با اعتباری بیش از ۵۸۰ میلیون ریال به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

ارم آبادی هدف از اجرای این اردو را ایجاد نشاط اجتماعی، انس و الفت، تقویت روحیه جامعه پذیری و آشنایی با فرهنگ سایر مناطق و ایجاد زمینه مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی مبتنی بر ارزش های اسلامی و تعمیق باورهای دینی جامعه مددجویان بر شمرد.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در تلاش است در قالب طرح شوق زیارت با بهره‌‌گیری از ظرفیت‌های خیران و نیکوکاران، زمینه اعزام مددجویانی را که تاکنون به حرم امام رضا(ع) مشرف نشده‌اند رافراهم سازد.