به همت مسئولین شهرستان/

مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در هرسین برگزار شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27193|15:11 - 1395/10/22
نسخه چاپی
مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در هرسین برگزار شد
صبح امروز و به همت مسئولین شهرستان مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در هرسین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز به همت مسئولین شهرستان مراسم بزرگداشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در هرسین برگزار شد.

 

 حجت الاسلام موسوی رئیس حوزه های علمیه استان کرمانشاه در مراسم گرامیداشت ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی در هرسین ضمن تسلیت این ضایعه بزرگ ایشان را فردی عالم عامل، متفکری خادم، چهره ای مهربان و ولایی و جهادی و یار دیرین امام (ره) و رهبری دانست و از حضور مسئولین و مردم یصیر و قدرشناس هرسین در این مراسم تشکر کرد.

 

وی افزود:  انقلاب اسلامی ایران توسط ستارگانی که اطراف امام(ره) بودند و برای انقلاب زحمت کشیدند معادلات جهانی را بر هم زد و به حق ارتحال آیت الله هاشمی ناگهانی و در آور بود.

 

رئیس حوزه های علمیه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد:  انقلاب اسلامی با خدماتی که توسط امام (ره) و یارانش داشت باقیات و صالحاتی بر جای گذاشت که نقش آیت الله هاشمی در این خدمات انکار ناپذیر است.

 

حجت الاسلام موسوی در ادامه اظهار داشت: امروز اگر چپ و راست در جامعه باعث ترقی جامعه و اهداف ولایت شوند جناحی میشوند برای پیشرفت و اگر به جان هم بیفتند وبالی برای جامعه می شوند.

 

وی افزود: آقای هاشمی مال انقلاب است و متعلق به جناح خاصی نیست و هیچ کس نباید از نام افراد سوء استفاده کند و درود بر آن کسانی که با این عظمت در تشیع جنازه شرکت کردند هر چند افرادی هم بودند که از این تجمعات سوء استفاده کردند.

 

رئیس حوزه های علمیه استان کرمانشاه تصریح کرد: هاشمی در مسیر ها هیچ وقت شاخص انقلاب را گم نکرد و ما امروز در سایه وحدت می توانیم لینان ویمن را حفظ کنیم امروز خدمت به مردم نه گفتن به امریکا و خیانت به مردم  وکم کاری خدمت به امریکاست.