بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان از روستاهای بخش مرکزی هرسین

سرویس: اجتماعیکد خبر: 27174|14:26 - 1395/10/18
نسخه چاپی
بازدید فرماندار و مسئولین شهرستان از روستاهای بخش مرکزی هرسین
با حضور فرماندار ، معاون فرماندار ، بخشدار و تعدادي از مسئولين از روستاهای بخش مركزي شهرستان هرسين بازدید صورت گرفت.

به گزارشخبرنگار دیوانگاه،دكتر امير شاه آبادي فرماندار شهرستان هرسين در بازدید از روستاهای بخش مرکزی اظهار داشت : خدمات رساني و توسعه مناطق روستايي در راستاي تحقق اقتصاد مقاومتي از مهمترين اولويت ها و رويكردهاي دولت تدبير و اميد است كه در بخش هاي راهسازي ، گازرساني ، ارائه تسهيلات كم بهره به منظور ايجاد اشتغال و درآمد پايدار و دائم براي روستائيان ، اجراي طرح هاي هادي و احداث مجتمع هاي آبرساني بي نظير عمل شده است و اين موضوع در كاهش مهاجرت روستائيان و جلوگيري از توسعه حاشيه نشيني در شهر ها تأثير بسزايي داشته است .

 

وی افزود : ارتباط مستقيم و حضوري مسئولين با مردم بعنوان يك ضرورت مهم مي بايست تقويت شود . وي ادامه داد : استفاده از نظرات و ديدگاههاي مردم تأثيرات مثبتي در كاهش دغدغه ها و حل مشكلات آنان خواهد داشت.

 

در ادامه اين مراسم ولي دارائي نيا بخشدار مركزي هرسين طي سخناني اظهار داشت : ارتباط مستقيم و بي واسطه مردم با مسئولين از ويژه گي هاي مهم و اساسي يك مسئول در جلب رضايت مردم به شمار مي رود .

 

وی در ادامه بر جذب مشاركت مردم در اجراي پروژه هاي عمراني و برنامه هاي فرهنگي تأكيد كرد.

 

بخشدار مركزي هرسين در پايان سخنانش برخورد قانوني با تخريب كنندگان محيط زيست ، منابع طبيعي و ساخت و سازهاي غير مجاز در روستاها از مهمترين اولويت هاي بخشداري ياد كرد

 

گفتنی است بازديد از پروژه هاي گازرساني و مجتمع آبرساني پاسار از مهمترين برنامه هاي اين روز بودند.