مسئول دفتر پیشخوان دولت در هرسین گفت:

کارت هوشمند ملی جایگزین تمام کارت های موجود در دست مردم شده است/جهت جلوگیری از ازدهام مردم در فواصل زمانی مشخص مراجعه کنند

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 27148|10:20 - 1395/10/11
نسخه چاپی
کارت هوشمند ملی جایگزین تمام کارت های موجود در دست مردم شده است/جهت جلوگیری از ازدهام مردم در فواصل زمانی مشخص مراجعه کنند
مسئول دفتر پیشخوان دولت در خصوص خدمات صورت گرفته توسط این مرکز گفت: جهت تسریع تعویض وصدور مدارک هویتی خود و جلوگیری از بوجود آمدن ازدحام جمعیت متقاضیان این خدمت در فواصل زمانی مشخص شده به این دفتر مراجعه نمایند.

مسعودحسن زاده مسئول دفتر پیشخوان دولت حسن زادهدر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت:  این دفتر همه روزه از ساعت 8صبح الی 18 عصر آماده خدمت رسانی به همشهریان عزیز می باشد،متقاضیان تعویض شناسنامه می توانند با در دست داشتن شناسنامه نمونه قدیمی خود به همراه دو قطعه عکس با پشت زمینه سفید، کارت ملی،کارت ملی پدر و مادر..کارت ملی همسر و فرزندان و عقد نامه درصورت تاهل برای تعویض شناسنامه مراجعه نمایند.

 

وی افزود: شهروندان می توانند همچنین جهت صدور کارت هوشمند ملی افراد بالای پانزده سال با در دست داشتن شناسنامه به این دفتر مراجعه تا پس از ثبت نام اولیه در موعد مقرر شده توسط سامانه کارت هوشمند برای مراحل بعدی(اخذ عکس،اسکن مدارک،اسکن اثر انگشت) به دفتر مراجعه نمایند .

 

مسئول دفتر پیشخوان دولت خاطرنشان کرد:  کارت هوشمند ملی جایگزین کارت های شناسایی ملی قدیمی و تمام کارت های موجود در دست مردم اعم از کارت پایان خدمت،گواهینامه،عابر تمامی بانک ها،دفترچه خدمات درمانی،دفترچه بیمه تامین اجتماعی و...میباشد که باهدف آسان سازی شناسایی،تصدیق هویت و حفظ اطلاعات فردی برای بهره مندی از انواع خدمات الکترونیکی توسط سازمان ثبت احوال تولید و تقدیم می گردد.

 

حسن زاده از تمامی همشهریان دعوت نمود تا جهت تسریع تعویض وصدور مدارک هویتی خود و جلوگیری از بوجود آمدن ازدحام جمعیت متقاضیان این خدمت در فواصل زمانی مشخص شده به این دفتر مراجعه نمایند.

 

وی مدارک مورد نیاز برای تعویض شناسنامه :تکمیل فرم در خواست-دوقطعه عکس 4*3-فیش واریزی (مصوب کار گروه)-اصل شناسنامه و کپی پشت و روی کارت ملی متفاضی-کپی شناسنامه و کارت ملی والدین-کپی شناسنامه و کارت ملی همسر و فرزندان-عقد نامه یا صفحه دوم شناسنامه همسر(برای متاهلین).مدارک مورد نیاز برای ثبت نام اولیه کارت هوشمند ملی:1اصل شناسنامه عکس دار عنوان کرد.

 

حسن زاده در پایان افزود این دفتر با ارائه خدمات متنوعی از جمله ثبت احوال،کارت هوشمند ملی،پست،اینترنت پر سرعت،مالیات،مخابرات.همراه اول،ایرانسل،رایتل و...درتمامی روزها آماده خدمت رسانی به کلیه همشهریان محترم می باشد.

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد