خطیب جمعه شهرستان هرسین:

اصلی ترین هنر فتنه گران میدان دادن به افراد ضد انقلاب بود/ ایام الله نهم دی باید زنده بماند/ برخی از عوامل فتنه در گلوگاه های مهم کشور مشغول فعالیت هستند

سرویس: سیاسیکد خبر: 27090|16:03 - 1395/10/03
نسخه چاپی
اصلی ترین هنر فتنه گران میدان دادن به افراد ضد انقلاب بود/ ایام الله نهم دی باید زنده بماند/ برخی از عوامل فتنه در گلوگاه های مهم کشور مشغول فعالیت هستند
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: اصلی ترین هنر فتنه گران و ساکتین فتنه این بود که پس از سال ها بدخواهان، ضد انقلاب و افراد زاویه دار با نظام را که تا آنزمان دنبال اجاره سوراخ موشی می گشتند و جرأت عرض اندام نداشتند را متأسفانه از آن فرصت استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو داشتن سالگرد حماسه نهم دی اظهار داشت: نزدیک به هفت سال از جریان فتنه 88و نهم دی می گذرد، آنزمانی که شعله های فتنه بلند شد فتنه گران نه تنها شیرینی حضور مردم در پای صندوق های رأی و این بلوغ سیاسی را به کام مردم تلخ کردند بلکه موجب خوشحالی بدخواهان و دشمنان انقلاب شدند.

 

وی افزود: اصلی ترین هنر فتنه گران و ساکتین فتنه این بود که پس از سال ها بدخواهان، ضد انقلاب و افراد زاویه دار با نظام را که تا آنزمان دنبال اجاره سوراخ موشی می گشتند و جرأت عرض اندام نداشتند را متأسفانه از آن فرصت استفاده کردند و سوار بر موج سبز و انقلاب مخملین آنزمان شدند و بر علیه امام  و ارزش ها با پرچمداری خواص جاه طلب این کار را انجام دادند.

 

خطیب جمعه هرسین خاطرنشان کرد: به فرموده رهبری معظم انقلاب فتنه 88کودتای رنگی بود که به حمدالله و به برکت وجود رهبری عزیز و حضور مردم خنثی شد و سرمایه گذاری ها و اقدامات دشمنان در این زمینه نشان از دلبستن آنها به این فتنه بود.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: وقتی که سران فتنه از راه قانونی وارد نشدند و به نصایح رهبری گوش نکردند و شعارهای انقلاب را وارونه کردند و در نهایت آنچیزی اتفاق افتاد که نباید صورت می گرفت و اینها باید بازگو بشود و ایام الله نهم دی باید زنده بماند چرا که حماسه نهم دی مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) بود.

 

وی افزود: افرادی که در سال 88تریبون، زبان گویا و حرفی برای گفتن داشتند و می توانستند که آتش فتنه را پایین بیاورند ولی چیزی نگفتند به نظر می رسد این افراد خیانتشان از سران فتنه کمتر نیست، مدعیان انقلابیگری و پیرو خط امام(ره) که متأسفانه در زمان جنگ هم نهایت قدمی که برداشتند تا قرارگاه پشتیبانی بود و پس از جنگ هم جیب ها را برای غارت بیت المال دوختند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین تصریح کرد: در نهم دی ماه 88کاسه صبر مردم لبریز شد و یک سیلی محک به دو گروه زدند، گروه اول عمله های فتنه گر و بیگانگان و گروه دوم خواص بی بصیرت و کسانی که تشنه قدرت بودند که به جز خوش خدمتی به دشمنان چیزی نمی شناسند.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: در فتنه 88 این مردم بودند که انقلاب اسلام و نظام را نجات دادند آنوقت بعد از این همه مصیبت که فتنه گران بر سر مملکت آوردند برخی از باقیماندگان آنها می گویند چرا حصر شده اند.

 

وی افزود: اولا تا یک سال و نیم پس از فتنه 88محصور نشدند تا اینکه خرابکاری ها زیاد شد، دوم اینکه: فتنه گران قانونی محصور شدند و طبق قانون شورای امنیت ملی این کار انجام شد، سوم اینکه اگر این قانون بخواهد لغو شود باید خود شورای امنیت ملی اینکار را انجام دهد و چهارم اینکه یکی از شعارهای دولت در ابتدا شکستن حصر این دو نفر بود.

 

خطیب جمعه هرسین خاطرنشان کرد: بحث این است که عزیزانی که دغدغه حقوق شهروندی دارند چند درصد این مردم به حصر شدن یا نشدن این افراد رأی می دهند آیا کشور دغدغه ای به جز پرداختن به این دو نفر ندارد و همه مشکلات ما حل شده است.

 

حجت السالام باقری با اشاره به تصویب حقوق شهروندی توسط رئیس جمهور اظهار داشت: سال آخر عمر دولت است و چند روز قبل هم حقوق شهروندی را وقتی ارائه کردند گفتند که در سال 95حدود هفتصد هزار شغل ایجاد شده و نزدیک به 16هزار واحد تولیدی فعال شده است.

 

وی افزود سوال ما این است که روز های اولی که با شعار های مختلف و وعده صد روزه حل مشکلات اقتصادی مردم روی کار آمدید امروز چند روز از آنزمان گذشته است.

 

امام جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به این قانون شهروندی که اکثر قوانین آن هم در قانون اساسی آمده است برای روشن شدن افکار عمومی و مردم سند بیاوردید که این هفتصد هزار شغل را کجا ایجاد کرده اید.

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: وقتی می گویید 16هزار کارگاه تولیدی فعال شده است حداقل باید دو مورد از آن مربوط به هرسین باشد، با هزار مکافات آقای فرماندار اصرار کرده اند که کارخانه کرب ناز با 300کارگر تعطیل نشود.

 

وی افزود: افزایش بیکاری، خالی شدن جیب مردم، سقوط ارزش ریال و بالا رفتن قیمت دلار اینها نشانه پیشرفت اقتصادی است یا نشانه رکود در اقتصاد است.

 

خطیب جمعه شهرستان تصریح کرد: پس از حدود هفت سال از فتنه 88 هنوز هم برخی از عوامل فتنه در گلوگاه های مهم کشور مشغول فعالیت هستند، متأسفانه در اطراف دولت افرادی هستند که فساد می کنند.

 

حجت الاسلام باقری در پایان اظهار داشت: متأسفانه آسیب های اجتماعی م همه درد و رنج ها را مردم تحمل می کنند آنوقت ما بیاییم و حقوق شهروندی تصویب کنیم اینها باید اجرایی شوند.