فرماندار هرسین:

اجازه انحلال و تعطیلی کارخانه کرب ناز را نخواهیم داد

سرویس: اقتصادیکد خبر: 27054|15:04 - 1395/09/29
نسخه چاپی
 اجازه انحلال و تعطیلی کارخانه کرب ناز را نخواهیم داد
فرماندار هرسین طی بازدید کلی از کارخانه کرب ناز گفت: به هیچ وجه اجازه انحلال و تعطیلی کارخانه کرب ناز را نخواهیم داد.

امیرشاه آبادی فرماندار هرسین طی بازدید از کارخانه کرب ناز شهرستان و بررسی وضعیت فعلی این کارخانهدر گفتگو با دیوانگاهاظهار داشت: به همراه رییس اداره تعاون، کار و امور اجتماعی و بخشدار بیستون و دیگر مسئولین  برای بررسی آخرین وضعیت کرپ ناز به منطقه رفتیم.

 

وی افزود: در این بازدید به همراه رییس مجتمع و مهندسان کارخانه از کلیه خطوط تولید و کارگران بازدید به عمل آمد و از نزدیک درجریان مسایل و مشکلات موجود قرار گرفتیم.

 

فرماندار هرسین خاطرنشان کرد: در پایان این دیدار و بازدید های صورت گرفته گزارش مفصلی از مشکلات و راهکارهای پیشنهادی برای استاندار محترم و نماینده محترم مردم در مجلس شورای اسلامی ارسال کردیم و به هیچ وجه اجازه انحلال و تعطیلی کارخانه را نخواهیم داد.

 

شاه آبادی در پایان اظهار داشت: همچنین قرار شد که برای ارایه راهکارهای برون رفت از مسایل و مشکلات کارخانه، در طی هفته جاری جلسه ای با حضور کلیه ادارات مرتبط و مدیران کارخانه برگزار خواهد شد.

 

گفتنی است کارخانه کرب ناز هرسین یکی از صنایع منطقه است که مدتی است به دلیل مشکلات عدیده  در آستانه ورشکستگی قرار گرفته و جهت برون رفت از این وضعیت نیاز به حمایت دولت دارد.