سرهنگ شکری در گفتگو با دیوانگاه:

اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در هرسین/دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و سه سارق منزل

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26893|13:21 - 1395/09/14
نسخه چاپی
اجراي طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در هرسین/دستگیری چهار خرده فروش مواد مخدر و سه سارق منزل
فرمانده انتظامي شهرستان هرسین از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ "همتعلی شکری" فرمانده انتظامي شهرستان هرسین در گفتگو بادیوانگاهاظهار داشت : طرح ارتقا امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده در 24ساعت گذشته با اقتدار کامل به اجرا در آمد.


وي افزود: در اين طرح دو دستگاه خودرو سواري مزاحم، 17 دستگاه موتور سيکلت مزاحم، پنج دستگاه موتورسيکلت فاقد مدارک و 2 دستگاه خودروي متخلف توقيف و به پارکینگ دلالت داده شدند.


سرهنگ شکری گفت: همچنين با اجراي اين طرح چهار نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگير و مقاديري مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین کشف که در این رابطه پرونده تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی گردیدند.


وي با تاکيد بر اينکه اجراي طرح رضایت شهروندان را به همراه داشته است، افزود : در اين طرح 3نفر سارق منزل و دو نفر سارق موتورسیکلت دستگیر و پنج فقره سرقت کشف گردید.


فرمانده انتظامي شهرستان هرسین يادآور شد: ارتقاي کيفي احساس امنيت در بين شهروندان، مقابله با تهيه و توزيع کنندگان موادمخدر، برخورد با سارقان  و مزاحمين خياباني در جهت آسايش مردم بودو از اولويت هاي پليس است.


وي ضمن قدرداني از همكاري خوب مردم با پليس از شهروندان خواست که در صورت مشاهده موارد مشکوک، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.