حسن سلیمانی در گفتگو با دیوانگاه:

از وضعیت موجود در بیمارستان شهدای هرسین متأسف شدیم/ وزیر بهداشت متناسب با طرح تحول نظام سلامت چه امکاناتی به هرسین داده است؟

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26892|10:53 - 1395/09/14
نسخه چاپی
از وضعیت موجود در بیمارستان شهدای هرسین متأسف شدیم/ وزیر بهداشت متناسب با طرح تحول نظام سلامت چه امکاناتی به هرسین داده است؟
نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای دکتر کریم و وزیر بهداشت بیایند و این وضعیت را ببینند و برای مردم توضیح دهند که بلاخره متناسب با طرح تحول نظام سلامت چه امکاناتی باید در هرسین 80هزار نفری وجود داشته باشد

حسن سلیمانی نماینده مردم شهرستان هرسین در مجلس شورای اسلامیدر گفتگو با خبرنگار دیوانگاهدر خصوص مشکلات موجود در بیمارستان شهدای هرسین اظهار داشت: خواهشی که ما از مردم، مسئولین و گروه های مختلف مردم داریم این است که بیایند  و وضعیت بیمارستان شهدای هرسین را ببینند.

 

وی افزود: سوالی که ما داریم این است که این بیمارستان در دوره ششم مجلس وقتی که ما نماینده شهرستان بودیم افتتاح شد از آنزمان تا به حال مسئولین سابق شبکه بهداشت و درمان، علوم پزشکی استان و وزرات بهداشت و درمان چه اقدامی برای تنها ییمارستان شهرستان انجام داده اند.

 

نماینده مردم هرسین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا بخش های بیمارستان در طی این مدت تکمیل نشده است ؟ اگر نیاز نبود چرا ساختید؟ اگر ساختید چرا تجهیز نمی کنید؟ باید دید که آیا این بیمارستان در بیست سال پیش با کارشناسی لازم با ظرفیت 96تخت بیمارستانی ساخته شده است یا خیر؟

 

سلیمانی در ادامه اظهار داشت: چطور در آنزمان این ظرفیت لازم بوده ولی تا به حال یک بخش آن تکمیل نشده است، این ظلم است در حق مردم شهرستان و متأسفیم که مردم در این مدت این مشکلات را تحمل کرده اند.

 

وی افزود: آقای دکتر کریم و وزیر بهداشت بیایند و این وضعیت را ببینند و برای مردم توضیح دهند که بلاخره متناسب با طرح تحول نظام سلامت چه امکاناتی باید در هرسین 80هزار نفری وجود داشته باشد.

 

سلیمانی در پایان با اشاره به اقدامات صورت گرفته در خصوص رفع این مشکلات اظهار داشت: به کرات نامه هایی را به رئیس علوم پزشکی استان و وزیر بهداشت و درمان برای تأمین شرایط مناسب در بیمارستان هرسین نوشته ایم و سوال ما این است که چرا به وظیفه خود عمل نمی کنند، اگر پیگیری نکنند مجبوریم این سولات را در صحن علنی مجلس مطرح و پیگیری کنیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد