امام جمعه هرسین در خطبه های نماز جمعه:

دولت با شعار اعتدال نیروهای حزب الهی را به بهانه های واهی کنار زد/ قریب به 100نفر از هموطنان ما به خاطر بی تدبیری جان خود را از دست دادند/ مجلس قبل و دولت در تصویب برجام عجله کردند و نتیجه این شد

سرویس: سیاسیکد خبر: 26854|16:08 - 1395/09/12
نسخه چاپی
دولت با شعار اعتدال نیروهای حزب الهی را به بهانه های واهی کنار زد/ قریب به 100نفر از هموطنان ما به خاطر بی تدبیری جان خود را از دست دادند/ مجلس قبل و دولت در تصویب برجام عجله کردند و نتیجه این شد
امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت:مجلس قبل و دولت در تصویب برجام عجله کردند، دولتی که اصرار داشت برجام را به اسم خود و در همین دوره به ثمر برساند و مجلسی که برجام و مسئله به این مهمی را در بیست دقیقه تصویب کرد و امروز داریم نتیجه عجولانه کار کردن را می بینیم.

 به گزارش خبرنگار دیوانگاه،حجت الاسلام باقری امام جمعه شهرستان هرسین در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن تشکراز زحمات مردم مومن و متدین شهرستان هرسین و حضور پرشور آنها در برگزاری مراسمات ماه محرم و صفر، حلول  ماه ربیع الاول و مناسبت های پیش رو و به خصوص میلاد پربرکت پیامبر اسلام(ص) و امام صادق(ع) را تبریک گفت.

 

وی با اشاره به هفته وقف افزود: امامزادگان را باید قدر بدانیم که امروز به عنوان یک قطب فرهنگی در کشور تبدیل شده اند که برای مومنین و بی پناهان مرجع امید هستند و این به برکت تلاش های اداره اوقاف است.

 

خطیب جمعه شهرستان در خصوص شعارهای سال که از سوی رهبر معظم انقلاب و روئسای جمهور انتخاب می شوند خاطرنشان کرد: امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است و این شعار می بایست از سوی دولت تبدیل به شعور و عمل میشد چرا که این شعار در واقع سیاست های کلان یک کشور در طول آن سال است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: از طرفی شعاری که از سوی دولت ها در بدو شروع فعالیت آنها داده می شود در واقع معیار و محک خوبی است که ما این دولت ها را بسنجیم و ببینیم که چقدر به شعارهای خود و نامگذاری سال های از سوی مقام معظم رهبری عمل کرده اند.

 

وی افزود: امسال به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل نامگذاری شده است تا به حال 9ماه از سال گذشته است، آیا اقدام و عملی از سوی دولت صورت گرفته است؟ حتی در سه استان پایلوت در بحث اقتصاد مقاومتی اقدام و عملی دیده نشده است.

 

خطیب جمعه هرسین تصریح کرد: همین دولت فعلی وقتی روی کار آمد با شعار اعتدال و میانه روی نیروهای حزب الهی را به بهانه های واهی کنار زدند و از فتنه گران و یک جریان خاص حمایت کرد آیا این با اعتدال سازگار است؟

 

حجت الاسلام باقری اظهار داشت: یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید است، در همین قضایای اخیر و اتفاقاتی که در حله برای زائران سید الشهدا(ع) و در سمنان برای زائران امام رضا(ع)رخ داد قریب به 100نفر از هموطنان ما به خاطر بی تدبیری جان خود را از دست دادند.

 

وی افزود: بلاخره حمل و نقل ریلی ما سال هاست دارد کار می کند اما هنوز خط راه آهن به کرمانشاه نرسیده است و در حالی که امن ترین مسیر حمل و نقل محسوب می شود امروز می بینیم نزدیک به 40نفر از هموطنانمان جانشان را در یک حادثه از دست می دهند و باDNAشناسایی می شوند رهبر معظم انقلاب فرمودند از کنار این دو حادثه نباید به سادگی گذشت.

 

امام جمعه هرسین در ادامه خاطرنشان کرد: از اربعین سال گذشته تا به امسال یک سال فرصت وجود دارد آبا دولتمردان ما نمی توانستند با دولت عراق رایزنی کنند و دولت و نیروهای امنیتی کمک کار دولت عراق باشند.

 

حجت السلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بی توجهی دولت در بحث حقوق های نجومی اظهار داشت: چندین ماه است که رهبری فرمودند نجومی بگیران حرام خور هستند و باید به مردم معرفی شوند و پول ها هم به بیت المال برگردانده شود اما هیچ اقدامی صورت نگرفته است، آیا این ولایتمداری است، اگر امام زمان(عج) هم بیاید باید دستوراتش چندین ماه روی زمین بماند؟

 

وی افزود: نظام اسلامی ایران بستر مناسبی برای تمرین ولایت مداریست، اگر امروز نتوانیم دستورات رهبری را عملی کنیم یقین بدانیم فردا امام زمان هم بیاید هم نمی توانیم دستوراتش را عملی کنیم.

 

خطیب جمعه هرسین با اشاره به موضوع برجام و تصویب مجدد تحریم های ده ساله علیه ایران تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب فرمودند عجله در کار نتیجه اش همین می شود، هر آنچیزی که خواستند ما فورأ عملی کردیم و هر آنچیزی که ما خواستیم به ما ندادند و به یک درصد آن نرسیدیم،

 

حجت السلام باقری در ادامه اظهار داشت: چقدر خون شهدای هسته ای خود را برای یک مشت دلار که هنوز هم به آن نرسیدیم بی ارزش کردیم و چقدر رهبری انقلاب فرمودند که به جای دلخوش کردن به وعده های شیطان به خدا توکل کنید.

 

وی افزود: مجلس قبل و دولت در تصویب برجام عجله کردند، دولتی که اصرار داشت برجام را به اسم خود و در همین دوره به ثمر برساند و مجلسی که برجام و مسئله به این مهمی را در بیست دقیقه تصویب کرد و امروز داریم نتیجه عجولانه کار کردن را می بینیم.

 

امام جمعه هرسین خاطرنشان کرد: چقدر این دولت افراد منتقد و کسانی که نگران این موضوع بودند را به کاسبان برجام و تندرو متهم کردند و چقدر رهبری فریاد زد که امریکا قابل اعتماد نیست؟ متأسفانه هنوز برخی ها برروی حرف خود هستند و که برجام برای ما بستر را آماده کرد، کدام بستر؟

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد