وحید ارم آبادی خبر داد/

منازل 3500 خانوار هرسینی بیمه شد/ پرداخت کامل خسارت به آسیب دیدگان

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26850|12:23 - 1395/09/11
نسخه چاپی
منازل 3500 خانوار هرسینی  بیمه شد/ پرداخت کامل خسارت به آسیب دیدگان
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسین گفت: منازل مسکونی 3500 خانوار تحت حمایت کمیته امداد هرسین تحت پوشش بیمه حوادث غیر مترقبه و سوانح طبیعی قرار گرفت.

وحید ارم آبادی مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان هرسیندر گفتگو با دیوانگاه  با بیان اینکه این نهاد برای دستیابی به راهبردهای اساسی خود، طرح بیمه حوادث منازل مددجویان را در دست اجرا دارد، اظهار داشت: مطابق این طرح منازل مسکونی 3500 خانوار شهری و روستایی شهرستان  به طور رایگان تحت پوشش بیمه حوادث قرار گرفته است.

 

وی میزان خسارت پرداختی به ازای هر ساختمان برای خانوار شهری را ۳۵ میلیون و برای خانوار روستایی ۲۰ میلیون تومان اعلام و افزود: خسارت اسباب منزل نیز در شهرها ۱۵ میلیون و در روستاها ۱۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

 

مدیر کمیته امداد شهرستان با بیان اینکه از تاریخ عقد قرارداد تاکنون 2 پرونده حوادث به بیمه ارسال شده است خاطرنشان کرد:  امسال در قالب این بیمه ، مددجویانی که بر اثر سانحه دچار نقص عضو دائم کلی و جزیی ناشی از حوادث مشمول بیمه شوند تا سقف ۱۵ میلیون تومان از بیمه خسارت دریافت می کنند.

 

ارم آبادی  با اشاره به اینکه در صورت وقوع حادثه پنج میلیون تومان به صورت بلاعوض و برای اسکان موقت به مددجویان داده می‌شود، اظهار داشت: یکی از مسیرهای توانمندسازی و تامین آتیه مددجویان گسترش چتر بیمه ای آنان است.

 

وی افزود:  منزل مددجویانی که در منازل استیجاری به سر می‌برند نیز بیمه می‌شود.