به همت بسیج سازندگی صورت گرفت/

اجرای طرح های واکسیناسیون طیور و خدمات عمرانی در هرسین و بخش بیستون+ تصویر

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26819|15:17 - 1395/09/10
نسخه چاپی
اجرای طرح های واکسیناسیون طیور و خدمات عمرانی در هرسین و بخش بیستون+ تصویر
بسیجیان شهرستان هرسین هر ساله در قالب طرح های بسیج سازندگی یا اردوهای جهادی برای کمک و آبادانی به روستاهای نیازمند و مناطق محروم اعزام می شوند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، بسیجیان شهرستان هرسین هر ساله در قالب طرح های بسیج سازندگی یا اردوهای جهادی  برای کمک و آبادانی به روستاهای نیازمند و مناطق محروم اعزام می شوند.

 

امسال نیز بسیجیان هرسین و بخش بیستون در غالب گروه های جهادی بسیج سازندگی در هفته بسیج مستضعفین در روستای بخش مرکزی هرسین و بخش بیستون اقدام به انجام فعالیت هایی نموده اند که از آنجمله می توان به طرح واکسیناسیون طیور با همکاری دامپزشکی شهرستان و ساخت دیوار مسجد اشاره کرد.

 

در طرح واکسینایون طیور بسیج سازندگی شهرستان هرسین با همکاری اداره دامپزشکی شهرستان اقدام به انجام واکسیناسیون در سطح 12روستای بخش مرکزی  بیستون کرد که این روستاهاشامل سرماج حسینخانی ، سرماج کرمی، قیطول، چهر، پریوه سفلی و علیا، الیاسوند سفلی و علیا، رایگان، قلی اباد، قیسوند، چغاکبود می باشند.

 

کمک در اجرای طرح های عمرانی از جمله دیگر فعالیت هایی بود که در هفته بسیج صورت گرفت و در این طرح حدود ده نفر از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج امام باقر(ع) اقدام به ساخت حدود 40متر از دیوار حیاط مسجد روستای بزن آباد از توابع بخش بیستون کردند.