فرمانده انتظامي شهرستان خبر داد/

کلاهبردار یکصد میلیون ريالي در شهرستان هرسین دستگير شد

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26817|14:53 - 1395/09/09
نسخه چاپی
کلاهبردار یکصد میلیون ريالي در شهرستان هرسین دستگير شد
فرمانده انتظامي شهرستان هرسین از دستگيري شخصي که در پوشش طلاجات تقلبی اقدام به کلاهبرداري از شهروندان مي کردخبر داد.

سرهنگ همتعلی شکری فرمانده انتظامی شهرستان هرسین در گفت و گو باخبرنگار دیوانگاهدر تشريح اين خبر بيان داشت: به دنبال شکايت يکي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري شخصي در پوشش فروش طلاجات تقلبی، موضوع در دست بررسي کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت.
وي با اشاره به اينکه  اين کلاهبردار با فروش طلاهای تقلبی به مبلغ یکصد میلیون ریال بعنوان طلای اصلی به شاکی ادامه داد: با تلاش شبانه روزي و اقدامات اطلاعاتي پليس آگاهي و با به کارگيري تمام توان و استفاده از ظرفيت سيستم هاي اطلاعاتي و شگردهاي خاص پليسي، مخفيگاه متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي، طي يک عمليات غافلگيرانه دستگير گردید.
سرهنگ شکری افزود:متهم ابتدا منکر هر گونه کلاهبرداری شد اما با روبرو شدن با مدارک و مستندات به کلاهبرداری خود اعتراف که دراین رابطه پرونده تشکیل و متهم تحویل مراجع قضایی گردید.
در پايان فرمانده انتظامي شهرستان هرسین به شهروندان توصيه کرد:در صورت مواجه شدن با اين گونه افراد کلاهبردار و قانون گريز، ضمن حفظ خونسردي ، مراتب را سريعا با شماره تلفن هاي 110 به پليس اطلاع دهند تا در کمترين زمان ممکن نسبت به شناسايي جرم و دستگيري مجرمان اقدام شود.