عصر امروز صورت گرفت/

بازديد معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه از پروژه هاي در دست اقدام در هرسین+تصویر

سرویس: اجتماعیکد خبر: 26810|20:52 - 1395/09/07
نسخه چاپی
بازديد معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه از  پروژه هاي در دست اقدام در هرسین+تصویر
عصر امروز معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه به همراه سرپرست فرمانداری شهرستان از پروژه هاي در دست اقدام درهرسين بازديد كردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،عصر امروز مجتبي نيك كردار معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه به همراه سرپرست فرمانداری هرسین از پروژه هاي در دست اقدام شهرستان بازديد كرد.

 

در اين بازديد که مهندس رضائي مديركل دفتر فني استانداري ، دكتر شاه آبادي سرپرست فرمانداري ، نجف ميرزا حسيني معاون فرماندار و جمعي از مسئولين محلي شهرستان نیز حضور داشتند ، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري از بافت هاي فرسوده ،مناطق حاشيه نشين ، سراب تاريخي و خيابان اصلي شهر بازديد به عمل آورد.

 

مهندس نيك كردار معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه در پايان اين بازديد طي سخناني ضمن اشاره به هويت و پيشينه تاريخي ، فرهنگي و مذهبي شهر هرسين طي سخناني اظهار داشت : امروز به دعوت فرماندار به شهرستان هرسين سفر كرديم بخاطر اينكه مسائل و مشكلات شهر هرسين را از ديد و منظر بافت فرسوده و حاشيه نشيني و طرح ها و پروژه هايي كه در واقع ميتوان انجام داد مورد بررسي قرار دهيم .

 

وي افزود : طي جمع بندي هايي  كه در جريان اين بازديد حاصل گرديد تصميم گرفته شد كه فرمانداري ايده ها و طرح هاي لازم را خصوص ساماندهي بافت هاي حاشيه نشين و بافت هاي قديمي كه قابليت گردشگري دارند را جهت بررسي به استانداري ارائه نمايند تا انشاالله بتوانيم در آينده اي نزديك با تكيه بر طرح جامع اين شهر تفاوت هاي محسوسي را در سطح شهر هرسين ايجاد كنيم.

 

معاون امور هماهنگي استانداري كرمانشاه در بخش ديگري از سخنانش عنوان كرد: در استان پيگير مسائل مربوط به سراب تاريخي هرسين هستيم و با توجه به اينكه متولي ساماندهي اين سراب اداره ميراث فرهنگي ، صنايع دستي و گردشگري استان كرمانشاه است رايزني هاي لازم انجام شده تا اين سراب تاريخي از وضعيت نابسامان فعلي خارج شود .

 

مجتبي نيك كردار در پايان سخنانش با اشاره به بازديد صورت گرفته از تپه مشرف به سراب تاريخي هرسين گفت : در صورت ارائه طرح و ايده به منظور ساماندهي تپه مذكور توسط فرمانداري از لحاظ اعتباري از اين طرح استقبال مي كنيم.

 

در پايان اين بازديد مسئولين با قرائت فاتحه بر مزار شهداي گمنام به مقام شامخ آنها اداي احترام كردند.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد