بازديد سرمايه گذاران آلماني به منظور تأسيس نيروگاه سيكل تركيبي از شهرستان هرسين

سرویس: اخبار هرسینکد خبر: 26740|16:33 - 1395/08/29
نسخه چاپی
بازديد سرمايه گذاران آلماني به منظور تأسيس نيروگاه سيكل تركيبي از شهرستان هرسين
سرپرست فرماندار شهرستان به همراه چند نفر از سرمایه گذاران آلمانی به منظور تأسيس نيروگاه سيكل تركيبي از مناطقی در هرسين بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار دیوانگاه، شاه آبادی سرپرست فرماندار هرسین به همراه تنی چند از مسئولین شهرستان و چند نفر از سرمایه گذاران آلمانی به منظور تأسيس نيروگاه سيكل تركيبي از مناطقی در هرسين بازدید کردند.

 

امير شاه آبادي سرپرست فرمانداري شهرستان هرسين در جريان  اين بازديد طي سخناني اظهار داشت : با توجه به سياست ها و رويكردهاي دولت مبني بر جذب سرمايه گذاران خارجي در سايه امنيت اقتصادي امروز صبح بر اساس هدايت و راهنمايي هاي دفتر جذب و سرمايه گذاري استانداري كرمانشاه ميزبان گروهي از سرمايه گذاران آلماني در سطح منطقه بوديم كه بر اساس هماهنگي هاي قبلي سه نقطه كارشناسي شده با حضور دستگاهها و ادارات مختلف به اين سرمايه گذاران معرفي گرديد.

 

وی افزود : اين گروه از سرمايه گذاران اروپايي با هدف تأسيس يك نيروگاه سيكل تركيبي 500 مگاواتي از نقاط جانمايي شده بازديد كردند و قرار شد گروه سرمايه گذار با در نظر گرفتن شرايط موجود نتيجه بازديد را در آينده اعلام كنند .

 

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد : از سرمايه گذاران ترك نيز به منظور ايجاد نيروگاههاي خورشيدي در شهرستان هرسين دعوت شده است .

 

شاه آبادی در پايان بر ضرورت بهره گيري از انرژي هاي پاك بعنوان يكي از راههاي مقابله با آلودگي هاي زيست محيطي تأكيد كرد.