دیدار جمعی از بسیجیان با امام جمعه هرسین/

حجت الاسلام باقری: علت کینه توزی دشمن تغافل در داخل است/ خیلی از ما هنوز هجمه فرهنگی را باور نداریم/ بسیج یکی از ظرفیت های مهم نظام است

سرویس: سیاسیکد خبر: 26730|11:25 - 1395/08/27
نسخه چاپی
حجت الاسلام باقری: علت کینه توزی دشمن تغافل در داخل است/ خیلی از ما هنوز هجمه فرهنگی را باور نداریم/ بسیج یکی از ظرفیت های مهم نظام است
صبح امروز و در آستانه هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه هرسین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند

به گزارش خبرنگار دیوانگاه،صبح امروز و در آستانه هفته بسیج جمعی از بسیجیان و پرسنل سپاه ناحیه هرسین با امام جمعه شهرستان دیدار کردند.

 

سرهنگ محمدی فرمانده سپاه ناحیه در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم حضور بسیجیان حاضر در جلسه و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:در پنجم آذرماه سال1358بر اساس فرمان تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره)بسیج مستضعفین تشکیل شد و تا به امروز توانسته به حول و قوه الهی در تمامی عرصه هایی که وارد شده موفق باشد.

 

وی افزود: امیدواریم بسیج بتواند با تأسی از منویات رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در شهرستان در راستای اقتصاد مقاومتی و عدم وابستگی اقتصادی گام های مثمر ثمرتری بردارد.

 

در ادامه حجت الاسلام باقری در این دیدار ضمن تقدیر از حضور بسیجیان و پاسداران سپاه ناحیه هرسین و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: گرامی می داریم یاد و خاطره شهدای بسیجی را و درود میفرستیم به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب اسلامی که این شجره طیبه را با افق دقیقی که داشتند بنیان نهادند که امروز با وجود گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی خیلی از کشورهای منطقه و جهان از این الگو استفاده می کنند.

 

وی افزود: در طول این چهار دهه مشکلات زیادی داشته ایم که از آنجمله می توان به کید و مکر و  کینه توزی دشمن اشاره کرد که علت اصلی آن تغافل در داخل است و مشکل دیگر فرهنگی است که علت آن این است که خیلی از ما هنوز این همه هجمه فرهنگی بر باورها، ارزش ها و آرمان های خود را باور نداریم.

 

خطیب جمعه شهرستان خاطرنشان کرد: یکی دیگر از عمده مشکلات ما که از اول انقلاب تا به حال هنوز هم وجود دارد بحث مفاسد اقتصادی و شکاف طبقاتی است که بین مردم و مسئولین ما وجود دارد، یکی آنقدر می خورد که از سیری می میرد و دیگری از گرسنگی، آیا این تبعیض نیست.

 

حجت الاسلام باقری در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در خطبه های نماز عید فطر امسال در بحث حقوق های نجومی تذکراتی دادند و خواستار برخورد قاطع با نجومی بگیران شدند اما امروز با چند درصد از آنها برخورد شده است؟اینکه رهبری در این جمعیت عظیم مردم این موضوع را مطرح می کنند به دلیل اهمیت آن است.

 

وی افزود: حال سوال این است که چطور می شود با این مشکلات مبارزه کرد، امسال کلیدی ترین نکته ای که رهبر انقلاب در سخنرانی های خود به کرات به آن اشاره داشته اند موضوع انقلابی گری و داشتن روحیه انقلابی است و این همان کلید حل این مشکلات است.

 

امام جمعه شهرستان با اشاره به جایگاه بسیج  تصریح کرد: بسیج یکی از ظرفیت های مهم نظام است اما در طول این مدت که از عمر انقلاب میگذرد چه میزان از اثرگذاری این ظرفیت استفاده شده است.

 

حجت الاسلام باقری در ادامه اظهار داشت: در بحث اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب سال گذشته شعار سال را اقتصادی عنوان کردند و امسال نیز همین موضوع را تکرار کردند این تکرار به علت عمل نکردن به دستورات رهبری است.

 

وی افزود: بخشی از مشکلات متوجه مسئولین است و بخش دیگر متوجه مردم، متأسفانه مردم هنوز به شیوه قدیمی کشاورزی می کنند، شهرستان هرسین ظرفیت های خوبی در بحث فرهنگی و اقتصادی و کشاورزی دارد و مردم بایستی از این ظرفیت ها استفاده کنند.

 

امام جمعه شهرستان هرسین با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر معظم انقلاب در جمع مردم اصفهان خاطرنشان کرد: بصیرت یعنی مجذوب دشمن نشدن، در طول انقلاب کسانی بودند که برای ارتباط  با امریکا تمایل داشتند امام ببینید امروز این آخر کار امریکاست وقتی آنها در اقتصاد و سیاست خود مانده اند چرا برخی از مسئولین ما منتظر صدقه امریکا هستند.